Ik dacht dat dat boven de 8 wasquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef Dizer het volgende:
Ik loop wel te zeiken dat ik de Uni best moeilijk vind en dat het allemaal bleegh is.. maar heb nog niet lager dan een 7 gehaaldCum Laude is nog in zicht
Je lijkt veel meer op die Jason Mraz (op die foto iig)quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe weird... vorige week ontdekte een collega nog dat ik op de zanger van Keane lijkt (da's toch niet dezelfde hè?). Daarvan zag ik het ook wel (maar eigenlijk met name op 1 foto in het bijzonder).
Maar ik begrijp de subtiele hints: ik moet de muziek in![]()
![]()
quote:
Volgens mij ook, maar gun Dizzle de illusie!quote:
Ik was eerderquote:
Neuh, gemiddelde van een acht of hoger zonder zessen gehaald te hebben en tegen elke zeven moet een negen staanquote:
Ik was al HEEL vroeg wakker hoor! Om half elf ofzo.quote:
Ik geloof er niks van!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was al HEEL vroeg wakker hoor! Om half elf ofzo.Ik was in de keuken bezig met m'n ontbijt toen ik zag dat het al bijna half twaalf was, en ik was nog niet op Fok! geweest. Dus even snel m'n ontbijt afgemaakt en toen gelijk maar hier gepost zodat jij me niet kon pesten.
Ok, ik ben cum laude geslaagdquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neuh, gemiddelde van een acht of hoger zonder zessen gehaald te hebben en tegen elke zeven moet een negen staan
Ik was er toch voor half 12? Ga lekker iemand anders pesten, slet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van!
*pest LeBeau toch*
Wuh?quote:
Ja, maar je was lekker later, nananananaquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was er toch voor half 12? Ga lekker iemand anders pesten, slet.
Oh, verkeerde quotequote:Op donderdag 9 maart 2006 11:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wuh?Wat heeft dat met voor half 12 op Fok komen te maken?
Ik heb het al verbeterd hoor, meneer Pietje Preciesquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wuh?Wat heeft dat met voor half 12 op Fok komen te maken?
Moeilijk heh, quoten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het al verbeterd hoor, meneer Pietje Precies
Die kut LeBeau ook altijdquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het al verbeterd hoor, meneer Pietje Precies
Hou je er lekker buiten, bemoeislet!quote:
Neequote:
quote:
Ben je GISTEREN vergeten ofzo?quote:
Eigenlijk wel ja.quote:
Ik merk het al.. je bent niet mans genoeg voor onsquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:13 schreef LeBeau het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga, stelletje gangbang sletten.
()
Als je nou gewoon meegaat de volgende meet... dan ben je tofquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:13 schreef LeBeau het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga, stelletje gangbang sletten.
()
Misschien ben jij gewoon niet man (quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik merk het al.. je bent niet mans genoeg voor ons
Daar zit een punt inquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien ben jij gewoon niet man () genoeg voor mij.
Nee okquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien ben jij gewoon niet man () genoeg voor mij.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee ok
Maar je had Zhenar en Dizer tochToch 1,5 man hoor
Zeg het maar!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:23 schreef Dizer het volgende:
Wanneer wordt de nieuwe meet?
Weer op een zaterdag? Maarquote:
Mja, dan moet Zhenar maar met een datum komenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weer op een zaterdag? MaarZhenar
zat helemaal volgeboekt, de slet
![]()
Of zullen we dit keer "iets leuks" doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, dan moet Zhenar maar met een datum komen
Ik heb over 3/4 weken tentamens dus dan niet.
Zoals? Bowlen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of zullen we dit keer "iets leuks" doen
Dat klinkt niet echt leuk, nee.quote:
Naar de dierentuin.quote:
Ik ga al binnenkort naar Burgers Zooquote:
College overtikken. Het gesprokene woord voor woord, alleen onzin moet je weglaten als 'Martina kraakt, ze eet een boterham en ze krijgt op dr donder'.quote:
Ohja, ik wou nog naar Artisquote:
Dat is wel tof jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga al binnenkort naar Burgers Zoo
Zullen we naar Sixflags Walibi World gaan?
als zhenar maar zijn reet binnen zijn broek kan houden dan...
Ik ga ook al naar de Eftelingquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohja, ik wou nog naar Artis
Maar dan wel als het warm is enzo
Oh ik wil trouwens ook naar de Efteling als de nieuwe attractie open gaat
Is juist leukquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja
Ik durf alleen bijna nergens in
Ja, tot een bepaalde hoogte zijn die leuk, maar zo'n Goliath ziet eruit als de hel en NEE ik ga niet vrijwillig naar de helquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |