Ja, maar jij kon in de hilarische "wij doen elkaar na" topics slechts één keer eenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
Ik vind de grap in geen enkele vorm leuk.
Dat topic was nog humorlozer dan de grap van Bupatih inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar jij kon in de hilarische "wij doen elkaar na" topics slechts één keer eenopbrengen.
Humorloze drol die je d'r bent!
![]()
Alleen in het begin.quote:
Wat is eigenlijk wel jouw "smaak qua humor"?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat topic was nog humorlozer dan de grap van Bupatih inderdaad.
Van mij mag het wel wat scherperquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk wel jouw "smaak qua humor"?![]()
Ja. En jij bent fan van Gordon.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat topic was nog humorlozer dan de grap van Bupatih inderdaad.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:45 schreef Dizer het volgende:
Ik ga iets zeggen wat mij heel duur zal komen te staan. Ik zal hierdoor minder geliefd worden...
Ik heb gisteren Amelie samen met een vriendin voor het eerst gezien en we hebben de dvd na een uur op stop gezet... we vonden er geen bal aan...![]()
maar stiekem ga ik hem een keer wel afkijken...
He bah, doe maar nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. En jij bent fan van Gordon..
Ja, OK, dat is óók leuk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Van mij mag het wel wat scherper.
Beetje valse opmerkingen hou ik wel van.
Ik las 'Airelle' in plaats van 'Amelie'.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:45 schreef Dizer het volgende:
Ik ga iets zeggen wat mij heel duur zal komen te staan. Ik zal hierdoor minder geliefd worden...
Ik heb gisteren Amelie samen met een vriendin voor het eerst gezien en we hebben de dvd na een uur op stop gezet... we vonden er geen bal aan...![]()
maar stiekem ga ik hem een keer wel afkijken...
...en toen stopte ik ff met lezen.quote:Ik heb gisteren Airelle samen met een vriendin voor het eerst gezien
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik las 'Airelle' in plaats van 'Amelie'.
[..]
Oh dat ontken ik ook niet hoor, de onderhuidse steken die erin zaten waren soms best leukquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, OK, dat is óók leuk!
Maar dat topic zat vol met valse opmerkingen, vond ik zelf.![]()
Owwwww Dizer, met dat pruillipje van je krijg je ook alles voor elkaar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |