Zhenar!quote:
Ja, je hebt hem al ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohja, mijn spuit 11-post
Heb ik hem al?Kan het niet zien enzo...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:52 schreef BVO het volgende:
Svurno, geef de loting eens. Dan stem ik ook fftjes..
Ik heb ook maar gecopy/pasted hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:54 schreef MissBliss het volgende:
Hey, dat blok is anders...
[..]
Zhenar!![]()
![]()
Ja, (o.a.) niksan is eruitquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:54 schreef MissBliss het volgende:
Hey, dat blok is anders...
JA, IK DOE HET VOOR JOU JA. GEEF HEM DAN OOK FF.quote:
Que?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:46 schreef Svensational het volgende:
Bedankt voor mijn icon trouwens, Buup.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent het grote brein achter de schermen..
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, je hebt hem al ja.
Maar ik heb het nog bescheiden gehouden, want ik wil niet dat HW jaloers wordt..
En andere vormquote:
Dat komt dus omdat er mensen uit zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En andere vorm
HeatWave heeft er trouwens ook ooit 1 dag ingestaan... 1 dag
Jij hebt "Svernie" bedachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Wat heb ik nou weer gedaan?
[..]
[..]
Rare vorm nuquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt dus omdat er mensen uit zijn.
Maar ik vind het maar een stom blok, zo zonder niksan
Iedereen die er nu in staat, post hier wel eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het plaatje klopt ook niet meer
Wanneer gaan die fotoslowchatters die hier eigenlijk ook niet meer komen er weer uit ?
Ze post hier nooit, dus waarom zou ze erin staanquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Rare vorm nu
Mja, als er nu ruimtegebrek zou zijn zou ik snappen dat ze eruit is, maar nu zomaar is wel een beetje raar..
Och, ja....sorry dat ik niet ál mijn creatieve uitspattingen zo 1-2-3 kan herinneren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt "Svernie" bedacht.
Maar dan hebben we een user te weinig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:02 schreef Zhenar het volgende:
Als het blok in rijen van 7x3 wordt gedaan, dan is het symmetrischer!symmetrie
![]()
Sven, zeik niet zo over IDO.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
Buup, zeik niet zo over niksan..
Wél.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dan hebben we een user te weinig.
Nee, geen niksan, Buup.
Maar nu is het blok raargevormdquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze post hier nooit, dus waarom zou ze erin staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |