Je moet er dus wel achteraan bellen? Dacht dat dat automatisch gingquote:Ik heb een 0-lening ja
Dat is als je recht op studiefinanciering over is en je wilt geen lening maar wel een OV. Als je even belt is dat zo geregeld... Dát wel ja
Nee, ik heb 'm inmiddels alweer uitgezet ... even is leukquote:Ga jij nou ook echt elke dag zitten kijken?!
Nee, ik moest bellen. Zou ik wel doen hoor, anders gaan ze zeggen dat je je OV niet hebt ingeleverd terwijl je er geen recht op had en dan moet je klauwen met geld betalen.. Uitzuigers zijn hetquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je moet er dus wel achteraan bellen? Dacht dat dat automatisch ging
Valerio en die...Tim gingen in Amsterdam van brug naar brug, door het water. Wie er het eerst was, had gewonnen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:03 schreef BVO het volgende:
Alleen voor 6pack..
Behalve vannacht. Was het wel van plan, maar ben met tv aan in slaap gevallen.
Bel gelijk ff opquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik moest bellen. Zou ik wel doen hoor, anders gaan ze zeggen dat je je OV niet hebt ingeleverd terwijl je er geen recht op had en dan moet je klauwen met geld betalen.. Uitzuigers zijn het
Nee@TT
*rode wangetjes krijgt*quote:
Valerio en Froukje zijn het leukst.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Valerio en die...Tim gingen in Amsterdam van brug naar brug, door het water. Wie er het eerst was, had gewonnen.
Ze kregen beiden 50 euro en zo moesten ze aan de overkant zien te komen.
Tim kocht een opblaas-dolfijn en flippers en Valerio heel veel touw en een opblaasbootje.
Valerio won
Uhuhquote:
pffff das gemeenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:05 schreef timbob het volgende:
[..]
moet j'm ff opnieuw upleuden
we hebben de server ff gecleaned..
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*rode wangetjes krijgt*
*kusje teruggeeft*
Nicolette deed mee aan de farm. Mwah, ze is op zich wel okay, maar Froukje is leuker.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh
Ik vind die Nicolette maar niks[afbeelding]
Die Tim is ook wel grappig. Hij ging gisteren meedoen met het NK Luchtgitaar spelen
was een foto van mijquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:09 schreef Bupatih het volgende:
Hoe zag je avatar eruit dan, toet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |