Bij mij is de zaak wat anders, iIk moet mensen dingen verkopen...Het is best leuk soms, maar ik word ook wel es uitgescholden. Dat zijn voor mij altijd de leukste gevallen,quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is echt zó simpel, een beetje zitten en bellen
Daar ben ik echt goed in
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:17 schreef Duiveltja het volgende:
Dan hier ook maar ff
[..]
Bij mij is de zaak wat anders, iIk moet mensen dingen verkopen...Het is best leuk soms, maar ik word ook wel es uitgescholden. Dat zijn voor mij altijd de leukste gevallen,want dan neemt mijn sarcasme het over.
![]()
Ik werk er al dik 7 maandendus ik ben er wel aardig bedreven in.
Anders was ik al exit natuurlijk, callcenters zijn wat dat betreft keihard.
Ik ben nog geen mevrouw Niksan tegengekomen, wel een meneer Sukkel (geen grapje)quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:19 schreef niksan het volgende:
[..]Dus jou had ik onderlaatst aan de telefoon!
Nou als dit afgelopen is (is via school) ben ik ook van plan om bij een callcenter te gaan werken.. Ten eerste omdat dat het enige is waar ze me nog aannemenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:17 schreef Duiveltja het volgende:
Dan hier ook maar ff
[..]
Bij mij is de zaak wat anders, iIk moet mensen dingen verkopen...Het is best leuk soms, maar ik word ook wel es uitgescholden. Dat zijn voor mij altijd de leukste gevallen,want dan neemt mijn sarcasme het over.
![]()
Ik werk er al dik 7 maandendus ik ben er wel aardig bedreven in.
Anders was ik al exit natuurlijk, callcenters zijn wat dat betreft keihard.
Kom je gezellie bij mij en Tania werkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:22 schreef MissBliss het volgende:
*belt Tom_Tom-*![]()
[..]
Nou als dit afgelopen is (is via school) ben ik ook van plan om bij een callcenter te gaan werken.. Ten eerste omdat dat het enige is waar ze me nog aannemenen ik vind het best leuk, ben totaal over mn telefoonangst heen
Heel misschien jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kom je gezellie bij mij en Tania werkenDie gaat er heel misschien ook werken (weet ik nog niet
)
Ja joh, kom ik gezellig een paar keer in de week naar Utrecht om te werkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kom je gezellie bij mij en Tania werkenDie gaat er heel misschien ook werken (weet ik nog niet
)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja joh, kom ik gezellig een paar keer in de week naar Utrecht om te werken
Hoe oud was jij ook al weer?quote:
Dealquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja joh, kom ik gezellig een paar keer in de week naar Utrecht om te werken
quote:
Gezelligquote:
22quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook al weer?
Hoi btw
[..]
Deal![]()
![]()
Waar wacht je op schatje?quote:
Dat telefoontje, of ging je iemand anders bellen?quote:
De kindertelefoon?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat telefoontje, of ging je iemand anders bellen?.
Alsof ik jou nog nooit gebeld hebquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat telefoontje, of ging je iemand anders bellen?.
Wil je me niet spreken?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De telefoon is niet overgegaan hoor.
Eerder hulpeloze scholiertjes, die niks snappen van formuliertjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |