Bij mij is de zaak wat anders, iIk moet mensen dingen verkopen...Het is best leuk soms, maar ik word ook wel es uitgescholden. Dat zijn voor mij altijd de leukste gevallen,quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is echt zó simpel, een beetje zitten en bellen
Daar ben ik echt goed in
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:17 schreef Duiveltja het volgende:
Dan hier ook maar ff
[..]
Bij mij is de zaak wat anders, iIk moet mensen dingen verkopen...Het is best leuk soms, maar ik word ook wel es uitgescholden. Dat zijn voor mij altijd de leukste gevallen,want dan neemt mijn sarcasme het over.
![]()
Ik werk er al dik 7 maandendus ik ben er wel aardig bedreven in.
Anders was ik al exit natuurlijk, callcenters zijn wat dat betreft keihard.
Ik ben nog geen mevrouw Niksan tegengekomen, wel een meneer Sukkel (geen grapje)quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:19 schreef niksan het volgende:
[..]Dus jou had ik onderlaatst aan de telefoon!
Nou als dit afgelopen is (is via school) ben ik ook van plan om bij een callcenter te gaan werken.. Ten eerste omdat dat het enige is waar ze me nog aannemenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:17 schreef Duiveltja het volgende:
Dan hier ook maar ff
[..]
Bij mij is de zaak wat anders, iIk moet mensen dingen verkopen...Het is best leuk soms, maar ik word ook wel es uitgescholden. Dat zijn voor mij altijd de leukste gevallen,want dan neemt mijn sarcasme het over.
![]()
Ik werk er al dik 7 maandendus ik ben er wel aardig bedreven in.
Anders was ik al exit natuurlijk, callcenters zijn wat dat betreft keihard.
Kom je gezellie bij mij en Tania werkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:22 schreef MissBliss het volgende:
*belt Tom_Tom-*![]()
[..]
Nou als dit afgelopen is (is via school) ben ik ook van plan om bij een callcenter te gaan werken.. Ten eerste omdat dat het enige is waar ze me nog aannemenen ik vind het best leuk, ben totaal over mn telefoonangst heen
Heel misschien jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kom je gezellie bij mij en Tania werkenDie gaat er heel misschien ook werken (weet ik nog niet
)
Ja joh, kom ik gezellig een paar keer in de week naar Utrecht om te werkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kom je gezellie bij mij en Tania werkenDie gaat er heel misschien ook werken (weet ik nog niet
)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja joh, kom ik gezellig een paar keer in de week naar Utrecht om te werken
Hoe oud was jij ook al weer?quote:
Dealquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja joh, kom ik gezellig een paar keer in de week naar Utrecht om te werken
quote:
Gezelligquote:
22quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook al weer?
Hoi btw
[..]
Deal![]()
![]()
Waar wacht je op schatje?quote:
Dat telefoontje, of ging je iemand anders bellen?quote:
De kindertelefoon?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat telefoontje, of ging je iemand anders bellen?.
Alsof ik jou nog nooit gebeld hebquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat telefoontje, of ging je iemand anders bellen?.
Wil je me niet spreken?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De telefoon is niet overgegaan hoor.
Eerder hulpeloze scholiertjes, die niks snappen van formuliertjesquote:
Ik had je nummer gedelete bij de scheiding.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De telefoon is niet overgegaan hoor.
Wie heeft de sauna gekregen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had je nummer gedelete bij de scheiding.
Ik gok Tom.quote:
Kindertjes in de 3e wereld zouden er een moord voor doen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat gok ik ook.
Maar ja. Ik wil nu niet in de sauna zitten.
Alles goed?quote:
Voor een sauna?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:53 schreef QyRoZ het volgende:
Kindertjes in de 3e wereld zouden er een moord voor doen..
Ik ga wel vaak jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles goed?
Ga je nu elke dag naar het strand met dit mooie weer, of niet?
In de tuin hangen is ook "quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:01 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik ga wel vaak jaben ook al lekker bruin
maar vandaag ga ik niet, ben bij mn ouders en ga hier zo lekker in de tuin hangen
uh ja das vervelendquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In de tuin hangen is ook "".
Je moet ook niet teveel doen met dit weerIk woon hier helemaal in het oosten....niks strand
Aha.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:13 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld!
Staat een kamer leeg bij ons
Ik heb het nog niet eens geprobeerd, het is binnen al warm..quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hou het echt net een kwartier uit in de zon zo.
Ik had een 7! Voor het hele gebeuren met de scriptie en de presentatie enzow.quote:
Gefeliciteerd met het succes danquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik had een 7! Voor het hele gebeuren met de scriptie en de presentatie enzow.Dat had natuurlijk beter geweest als de docenten het doel van de scriptie en het idee erachter beter hadden begrepen maar ik klaag niet.
De presentatie had ik eigenlijk helemaal niet zo goed geoefend maar ik wist het wel allemaal te vertellen. Een unicum voor mij.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:49 schreef timbob het volgende:
[..]
nakende in de tuin liggen is bijna gevaarlijk warm
Idemquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:53 schreef BVO het volgende:
Ik ga weer de tuin in, morgen wéér tentamen..
Maar we hadden toch al besloten dat jij dat leren helemaal niet nodig hebt?quote:
Oh jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar we hadden toch al besloten dat jij dat leren helemaal niet nodig hebt?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja
De leraren denken er anders over
Maar EIGENLIJK ga ik ook niet echt leren maar prachtig bruin worden![]()
of rood... heb jij after sun?quote:
Dan mag je mn rug insmeren ook.quote:
Hey Zhenarquote:
De verbrande delenquote:
Tuurlijkquote:
Goedquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik had een 7! Voor het hele gebeuren met de scriptie en de presentatie enzow.Dat had natuurlijk beter geweest als de docenten het doel van de scriptie en het idee erachter beter hadden begrepen maar ik klaag niet.
De presentatie had ik eigenlijk helemaal niet zo goed geoefend maar ik wist het wel allemaal te vertellen. Een unicum voor mij.
Ja maar de treinen rijden niet hoor vanavondquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:36 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga denk ik flink brak zijn
Eerst personeelsfeestje (gratis zuipen), dan nog een nachtje doorhalen, dan nog morgen op school aanwezig zijn en dan die avond werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |