Ik had je nummer gedelete bij de scheiding.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De telefoon is niet overgegaan hoor.
Wie heeft de sauna gekregen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had je nummer gedelete bij de scheiding.
Ik gok Tom.quote:
Kindertjes in de 3e wereld zouden er een moord voor doen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat gok ik ook.
Maar ja. Ik wil nu niet in de sauna zitten.
Alles goed?quote:
Voor een sauna?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:53 schreef QyRoZ het volgende:
Kindertjes in de 3e wereld zouden er een moord voor doen..
Ik ga wel vaak jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles goed?
Ga je nu elke dag naar het strand met dit mooie weer, of niet?
In de tuin hangen is ook "quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:01 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik ga wel vaak jaben ook al lekker bruin
maar vandaag ga ik niet, ben bij mn ouders en ga hier zo lekker in de tuin hangen
uh ja das vervelendquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In de tuin hangen is ook "".
Je moet ook niet teveel doen met dit weerIk woon hier helemaal in het oosten....niks strand
Aha.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:13 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld!
Staat een kamer leeg bij ons
Ik heb het nog niet eens geprobeerd, het is binnen al warm..quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hou het echt net een kwartier uit in de zon zo.
Ik had een 7! Voor het hele gebeuren met de scriptie en de presentatie enzow.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |