Kindertjes in de 3e wereld zouden er een moord voor doen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat gok ik ook.
Maar ja. Ik wil nu niet in de sauna zitten.
Alles goed?quote:
Voor een sauna?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:53 schreef QyRoZ het volgende:
Kindertjes in de 3e wereld zouden er een moord voor doen..
Ik ga wel vaak jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles goed?
Ga je nu elke dag naar het strand met dit mooie weer, of niet?
In de tuin hangen is ook "quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:01 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik ga wel vaak jaben ook al lekker bruin
maar vandaag ga ik niet, ben bij mn ouders en ga hier zo lekker in de tuin hangen
uh ja das vervelendquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In de tuin hangen is ook "".
Je moet ook niet teveel doen met dit weerIk woon hier helemaal in het oosten....niks strand
Aha.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:13 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld!
Staat een kamer leeg bij ons
Ik heb het nog niet eens geprobeerd, het is binnen al warm..quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hou het echt net een kwartier uit in de zon zo.
Ik had een 7! Voor het hele gebeuren met de scriptie en de presentatie enzow.quote:
Gefeliciteerd met het succes danquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik had een 7! Voor het hele gebeuren met de scriptie en de presentatie enzow.Dat had natuurlijk beter geweest als de docenten het doel van de scriptie en het idee erachter beter hadden begrepen maar ik klaag niet.
De presentatie had ik eigenlijk helemaal niet zo goed geoefend maar ik wist het wel allemaal te vertellen. Een unicum voor mij.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:49 schreef timbob het volgende:
[..]
nakende in de tuin liggen is bijna gevaarlijk warm
Idemquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:53 schreef BVO het volgende:
Ik ga weer de tuin in, morgen wéér tentamen..
Maar we hadden toch al besloten dat jij dat leren helemaal niet nodig hebt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |