Gefeliciteerd met het succes danquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik had een 7! Voor het hele gebeuren met de scriptie en de presentatie enzow.Dat had natuurlijk beter geweest als de docenten het doel van de scriptie en het idee erachter beter hadden begrepen maar ik klaag niet.
De presentatie had ik eigenlijk helemaal niet zo goed geoefend maar ik wist het wel allemaal te vertellen. Een unicum voor mij.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:49 schreef timbob het volgende:
[..]
nakende in de tuin liggen is bijna gevaarlijk warm
Idemquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:53 schreef BVO het volgende:
Ik ga weer de tuin in, morgen wéér tentamen..
Maar we hadden toch al besloten dat jij dat leren helemaal niet nodig hebt?quote:
Oh jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar we hadden toch al besloten dat jij dat leren helemaal niet nodig hebt?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja
De leraren denken er anders over
Maar EIGENLIJK ga ik ook niet echt leren maar prachtig bruin worden![]()
of rood... heb jij after sun?quote:
Dan mag je mn rug insmeren ook.quote:
Hey Zhenarquote:
De verbrande delenquote:
Tuurlijkquote:
Goedquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik had een 7! Voor het hele gebeuren met de scriptie en de presentatie enzow.Dat had natuurlijk beter geweest als de docenten het doel van de scriptie en het idee erachter beter hadden begrepen maar ik klaag niet.
De presentatie had ik eigenlijk helemaal niet zo goed geoefend maar ik wist het wel allemaal te vertellen. Een unicum voor mij.
Ja maar de treinen rijden niet hoor vanavondquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:36 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga denk ik flink brak zijn
Eerst personeelsfeestje (gratis zuipen), dan nog een nachtje doorhalen, dan nog morgen op school aanwezig zijn en dan die avond werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |