Ik doe me bestquote:
Ik ben er wel voor aan het studeren, jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:23 schreef Bupatih het volgende:
Je klinkt als een stoere hiphop-neger, Duivel:
"Dus check.."
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef Duiveltja het volgende:
Dus check...
Ik loop mijjn trein uit loopt Toetatoet 1m van me vandaan me straal voorbij hevig telefonerend![]()
Verwaand kind!!![]()
Euh...en hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben er wel voor aan het studeren, ja
Acteerlessen is het enige dat je nodig hebt daarvoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:24 schreef Bupatih het volgende:
Euh...en hoe moet ik dat zien?
Hiphopologie?
Wigga-kunde?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef Duiveltja het volgende:
Dus check...
Ik loop mijjn trein uit loopt Toetatoet 1m van me vandaan me straal voorbij hevig telefonerend![]()
Verwaand kind!!![]()
En een kreupel been, waarmee je zo lekker door de straten kunt slepen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Acteerlessen is het enige dat je nodig hebt daarvoor
Ik had 4 min om mijn bus te halen, dus kon nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij ziet in elk meisje of toetatoet of Tania18
![]()
Stap nou eens een keer op één van de twee (of allebei) af
Je vergeet pimpologiequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...en hoe moet ik dat zien?
Hiphopologie?
Wigga-kunde?
Tuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had 4 min om mijn bus te halen, dus kon nietBij Tania had ik ook haast
Zal wel Scheveningen zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze ging volgens mij de trein in waar ik uitstapte, die ging richting Den Haag (volgens mij)
En net was het nog Zandvoortquote:
Sorryquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef BVO het volgende:
Het gaat weer hard zeg.
Mag ik even editen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
En net was het nog Zandvoort! Je bent een "n" vergeten trouwens
Ik heb toch niks te doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:33 schreef BVO het volgende:
Het maakt mij niet uit hoor, maar ik vraag me af waar jullie de tijd vandaan halen..
Ben net thuis, moest gvd lopen met m'n fiets aan de hand omdat m'n ketting eraf gelopen was door mn tas die in mn wiel gelopen was waardoor de fiets bijna niet meer vooruit te slepen was waaardoor ik in die bloedhitte met zo's zwaar ding heb lopen zeulen. He, wat een lange zin..
Plus de helft van je eigen topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |