Ik doe me bestquote:
Ik ben er wel voor aan het studeren, jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:23 schreef Bupatih het volgende:
Je klinkt als een stoere hiphop-neger, Duivel:
"Dus check.."
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef Duiveltja het volgende:
Dus check...
Ik loop mijjn trein uit loopt Toetatoet 1m van me vandaan me straal voorbij hevig telefonerend![]()
Verwaand kind!!![]()
Euh...en hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben er wel voor aan het studeren, ja
Acteerlessen is het enige dat je nodig hebt daarvoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:24 schreef Bupatih het volgende:
Euh...en hoe moet ik dat zien?
Hiphopologie?
Wigga-kunde?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef Duiveltja het volgende:
Dus check...
Ik loop mijjn trein uit loopt Toetatoet 1m van me vandaan me straal voorbij hevig telefonerend![]()
Verwaand kind!!![]()
En een kreupel been, waarmee je zo lekker door de straten kunt slepen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Acteerlessen is het enige dat je nodig hebt daarvoor
Ik had 4 min om mijn bus te halen, dus kon nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij ziet in elk meisje of toetatoet of Tania18
![]()
Stap nou eens een keer op één van de twee (of allebei) af
Je vergeet pimpologiequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...en hoe moet ik dat zien?
Hiphopologie?
Wigga-kunde?
Tuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had 4 min om mijn bus te halen, dus kon nietBij Tania had ik ook haast
Zal wel Scheveningen zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze ging volgens mij de trein in waar ik uitstapte, die ging richting Den Haag (volgens mij)
En net was het nog Zandvoortquote:
Sorryquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef BVO het volgende:
Het gaat weer hard zeg.
Mag ik even editen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
En net was het nog Zandvoort! Je bent een "n" vergeten trouwens
Ik heb toch niks te doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:33 schreef BVO het volgende:
Het maakt mij niet uit hoor, maar ik vraag me af waar jullie de tijd vandaan halen..
Ben net thuis, moest gvd lopen met m'n fiets aan de hand omdat m'n ketting eraf gelopen was door mn tas die in mn wiel gelopen was waardoor de fiets bijna niet meer vooruit te slepen was waaardoor ik in die bloedhitte met zo's zwaar ding heb lopen zeulen. He, wat een lange zin..
Plus de helft van je eigen topicquote:
Ik geloof je hoor Duifjequote:
Tussen een baan zoeken en een baan vinden zit een verschilquote:
De volgende keer, roep je wat naar/zeg je wat tegen zequote:
Oh... ik heb daar geen verstand van hoor..quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij mijn weten gaan er geen treinen naar Scheveningen
absoluut.... maar tussen een baan zoeken en 20 uur per dag fokken ook....quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:36 schreef Svensational het volgende:
Tussen een baan zoeken en een baan vinden zit een verschil.
Och ik weet zeker dat ze het zijn en ik heb het daarna ook gevraagd hoor, dus ik weet niet wat je nu zeurtquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:36 schreef Dada het volgende:
[..]
De volgende keer, roep je wat naar/zeg je wat tegen zeDaar heb je tijd zat voor en dan weten we gelijk of jij echt toetatoet of Tania18 hebt gezien
naar Scheveningen moet je met tram 8 of bus 14......quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef Bupatih het volgende:
Oh... ik heb daar geen verstand van hoor..
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
naar Scheveningen moet je met tram 8 of bus 14......![]()
Jij hebt gevraagd naderhand of zij de trein van ... naar ... om ... genomen had? En zij zei ja dat was ik? Ooooooh kijk dan was ze het. Maar dan blijft de vraag: waarom zeg je dan niet wat tegen ze???? En kom niet aanzetten met "ik moest mijn bus halen"quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:40 schreef Duiveltja het volgende:
Och ik weet zeker dat ze het zijn en ik heb het daarna ook gevraagd hoor, dus ik weet niet wat je nu zeurt
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:42 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij hebt gevraagd naderhand of zij de trein van ... naar ... om ... genomen had? En zij zei ja dat was ik? Ooooooh kijk dan was ze het. Maar dan blijft de vraag: waarom zeg je dan niet wat tegen ze???? En kom niet aanzetten met "ik moest mijn bus halen"want je kunt best even wat zeggen. Nu zie jij hun wel maar zij jou niet
![]()
HOe gaat het webloggen eik?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:
...
Goedquote:
Het bevalt wel ja.quote:Bevalt het? Ik kom eik nooit op dat onderdeel van FOK!
Maar de mensen in de foksilver-layout kunnen die PI dan wel gewoon zien hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[bij deze post hoort oorspronkelijk een-PI, maar die zit (nog) niet in deze lay-out]
Ff testen hoor....quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar de mensen in de foksilver-layout kunnen die PI dan wel gewoon zien hoor
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Och ik weet zeker dat ze het zijn en ik heb het daarna ook gevraagd hoor, dus ik weet niet wat je nu zeurt
Maakt mij niet uit hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:42 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij hebt gevraagd naderhand of zij de trein van ... naar ... om ... genomen had? En zij zei ja dat was ik? Ooooooh kijk dan was ze het. Maar dan blijft de vraag: waarom zeg je dan niet wat tegen ze???? En kom niet aanzetten met "ik moest mijn bus halen"want je kunt best even wat zeggen. Nu zie jij hun wel maar zij jou niet
![]()
Hoe durft ze! En iedereen weet toch hoe je eruit ziet!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef Duiveltja het volgende:
Dus check...
Verwaand kind!!![]()
Ik ben het daar toch best wel een beetje mee eens ja! En dat wil wat zeggen. Soms kan ik toch best aardig zijn, find je niet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef karoltje het volgende:
Toedeloe! Vandaag is een prachtige dag vinden jullie niet?
@ Duiveltjaquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoe durft ze! En iedereen weet toch hoe je eruit ziet!
Je lijkt Bupatih welquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben het daar toch best wel een beetje mee eens ja! En dat wil wat zeggen. Soms kan ik toch best aardig zijn, find je niet?
Bupatih inspireerde mequote:
zeg, wil je ons niet allemaal over één kam scheren?!?!?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:47 schreef haagse_elfje het volgende:
olla, jeetje wat zijn mensen in den haag sago zeg
oké sorryquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, wil je ons niet allemaal over één kam scheren?!?!?![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben het daar toch best wel een beetje mee eens ja! En dat wil wat zeggen. Soms kan ik toch best aardig zijn, find je niet?
Die zijn niet alleen in Den Haag chago.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef haagse_elfje het volgende:
oké sorry
ik heb het over de mensjes die in de AH to go van CS werken
Moet nog 3 boeken over de islamitische revolutie in Iran doornemen!quote:
mja bij de C1000 [Valkenbos] zat net ook al zo'n trut achter de kassa....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef haagse_elfje het volgende:
oké sorry
ik heb het over de mensjes die in de AH to go van CS werken
Da's toch ook veel leukerquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Moet nog 3 boeken over de islamitische revolutie in Iran doornemen!![]()
In plaats daarvan ben ik al de hele dag bezig met een verjaardags-CD voor mn vriendin.![]()
![]()
Precies.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:58 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Da's waar, prioriteiten stellen. Die dead-line blijft wel staan....
Hij heeft mijn avatar gepiktquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
h_e:
De TS uit dit topic is Sven niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |