zeg, wil je ons niet allemaal over één kam scheren?!?!?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:47 schreef haagse_elfje het volgende:
olla, jeetje wat zijn mensen in den haag sago zeg
oké sorryquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, wil je ons niet allemaal over één kam scheren?!?!?![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben het daar toch best wel een beetje mee eens ja! En dat wil wat zeggen. Soms kan ik toch best aardig zijn, find je niet?
Die zijn niet alleen in Den Haag chago.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef haagse_elfje het volgende:
oké sorry
ik heb het over de mensjes die in de AH to go van CS werken
Moet nog 3 boeken over de islamitische revolutie in Iran doornemen!quote:
mja bij de C1000 [Valkenbos] zat net ook al zo'n trut achter de kassa....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef haagse_elfje het volgende:
oké sorry
ik heb het over de mensjes die in de AH to go van CS werken
Da's toch ook veel leukerquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Moet nog 3 boeken over de islamitische revolutie in Iran doornemen!![]()
In plaats daarvan ben ik al de hele dag bezig met een verjaardags-CD voor mn vriendin.![]()
![]()
Precies.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:58 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Da's waar, prioriteiten stellen. Die dead-line blijft wel staan....
Hij heeft mijn avatar gepiktquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
h_e:
De TS uit dit topic is Sven niet hoor
Of hij neemt gewoon telkens van die kleine slokjesquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:07 schreef karoltje het volgende:
Maar alleen die van jou kan atten als een malle!
Volgens mij heft ie alleen het glas op andermans gezondheid.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of hij neemt gewoon telkens van die kleine slokjes
Hij is al twee weken bezig met 1 kop. Niks te atten dus :")quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:07 schreef karoltje het volgende:
Maar alleen die van jou kan atten als een malle!
Nee mên!. Hij drinkt STFU. De hele dag doorquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Volgens mij heft ie alleen het glas op andermans gezondheid.![]()
Ja dat zag ik ook vanochtend, ik moest wel lachenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
h_e:
De TS uit dit topic is Sven niet hoor
En gewoon niks zeggen tegen mij hequote:Op woensdag 8 juni 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook vanochtend, ik moest wel lachen
Waar smaakt dat naar? Naar RTFM?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee mên!. Hij drinkt STFU. De hele dag door
Het was nog vroeg, ik was het alweer vergetenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
En gewoon niks zeggen tegen mij he![]()
Nou niet met moeilijke afkortigen komenquote:
Apufffffffffffffhquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het was nog vroeg, ik was het alweer vergeten![]()
DIYquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou niet met moeilijke afkortigen komen
Dus eigenlijk is ie straalbezopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:14 schreef karoltje het volgende:
Onder beeld wordt 'ie steeds bijgeschonken hoor!
TSIOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |