Waarom maken we van Svens OP niet de standaard OP? Met die foto's en die linkjes enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom maak je de ava van karoltje 60,60 terwil ie dat al is Buup?
Aangezien hij in de normale ronde op Raoul stemde, heeft deze mededeling een averechts effect vrees ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:50 schreef Svensational het volgende:
Bupa, je moet op Daphne gaan stemmen nu!!!! De rest ook !!!! (Behalve PeRi)
ssssst, die van Buup is ook heel mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waarom maken we van Svens OP niet de standaard OP? Met die foto's en die linkjes enzo
Maar dan moet die foto van Karoltje er nog wel bij
Apuffffffquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Aangezien hij in de normale ronde op Raoul stemde, heeft deze mededeling een averechts effect vrees ik..
Wat boeit het?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom maak je de ava van karoltje 60,60 terwil ie dat al is Buup?
Jij bent bar_delquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Apuffffff
Ik stem op wie ik leuk vind.
En ik laat me niet leiden door aanbevelingen van users zoals jij en Svurno.
Goed lezen, ik beval niks aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Apuffffff
Ik stem op wie ik leuk vind.
En ik laat me niet leiden door aanbevelingen van users zoals jij en Svurno.
Nou, het boeit dus dat er nu een blauwe link omheen komt te staan in de nieuwe oude lay-out. Bij Duifje ook, maar daar kan je niks aan doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat boeit het?
Oh ja... bij deze post hoort een-PI, maar die zit er niet bij, bij de nieuwe oude lay-out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |