Je bent en blijft toch mijn eerste officiële Fok-liefje, hoe lang/kort het ook heeft mogen duren.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Good for ya!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar goed, ik blijf je lief vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook al is het misgegaan tussen onsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hooo there doggy! Slow dan.. get back! Let the newbie get inside firstquote:
jij kunt mij nie dwingen om hier weg te blijven mennekequote:
Wat doe je eigenlijk hier?
Dat zijn gewoon de bewegende avatars van timbobquote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef karoltje het volgende:
Jullie gaan zo snel dat ik er misselijk van word!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ruim je het wel zelf op?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Skaai het volgende:
Ik ga even opruimen.
Nee, daar heb ik 2 katten voor.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ruim je het wel zelf op?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh wacht...dat was weer een andere grapquote:Op zondag 12 juni 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ruim je het wel zelf op?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
oldbie zullen we bedoelen..quote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hooo there doggy! Slow dan.. get back! Let the newbie get inside firstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent pas een oldbie als je 10000+ posts hebt én waarvan 75% in ShowChat gepostquote:Op zondag 12 juni 2005 21:47 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
oldbie zullen we bedoelen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent er wel heel trots opquote:Op zondag 12 juni 2005 21:47 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
oldbie zullen we bedoelen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, dat was Skaaiquote:Op zondag 12 juni 2005 21:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh kijk uit ! dan komt de grote boze Peri die zegt dat je aardig moet zijn tegen nieuwelingen in dit topic !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Krijgen we dit weer..quote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent pas een oldbie als je 10000+ posts hebt én waarvan 75% in ShowChat gepostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van naam ken ik ze wel.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je bent er wel heel trots opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iedereen die je niet kent noem je maar gelijk newbie
Ik heb zo'n 18000 posts waarvan zo'm 9000 in SC denk ik. Dus geen 75 %quote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent pas een oldbie als je 10000+ posts hebt én waarvan 75% in ShowChat gepostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aah okequote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat was Skaaiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En daarom zei ik het ookJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja wel hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
jij kunt mij nie dwingen om hier weg te blijven mennekeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je had me bijna jochie, en dan echt, wuploos en al...quote:Dizer: * mist babette
Ik maak het je makkelijker... als je in de top30 komt, ben je geen newbie meerquote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent een oldbie als je de foto-cd hebt van de eerste onzin meetingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar ik ben niet de gene die met Mark is wezen douchenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:51 schreef babette21 het volgende:
[sup]godver, zijn ze weer stiekem 'n nieuw topic in gewandeld
[..]
je had me bijna jochie, en dan echt, wuploos en al...
maar je moest het zo nodig zelf verpesten....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop