Je bent en blijft toch mijn eerste officiële Fok-liefje, hoe lang/kort het ook heeft mogen duren.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Good for ya!
Maar goed, ik blijf je lief vinden
Ook al is het misgegaan tussen ons
Hooo there doggy! Slow dan.. get back! Let the newbie get inside firstquote:
jij kunt mij nie dwingen om hier weg te blijven mennekequote:
Wat doe je eigenlijk hier?
Dat zijn gewoon de bewegende avatars van timbobquote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef karoltje het volgende:
Jullie gaan zo snel dat ik er misselijk van word!!
Ruim je het wel zelf op?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Skaai het volgende:
Ik ga even opruimen.
Nee, daar heb ik 2 katten voor.quote:
Oh wacht...dat was weer een andere grapquote:
oldbie zullen we bedoelen..quote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hooo there doggy! Slow dan.. get back! Let the newbie get inside first
Je bent pas een oldbie als je 10000+ posts hebt én waarvan 75% in ShowChat gepostquote:
Je bent er wel heel trots opquote:
Nee, dat was Skaaiquote:Op zondag 12 juni 2005 21:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh kijk uit ! dan komt de grote boze Peri die zegt dat je aardig moet zijn tegen nieuwelingen in dit topic !![]()
Krijgen we dit weer..quote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent pas een oldbie als je 10000+ posts hebt én waarvan 75% in ShowChat gepost![]()
Van naam ken ik ze wel.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je bent er wel heel trots op![]()
Iedereen die je niet kent noem je maar gelijk newbie
Ik heb zo'n 18000 posts waarvan zo'm 9000 in SC denk ik. Dus geen 75 %quote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent pas een oldbie als je 10000+ posts hebt én waarvan 75% in ShowChat gepost![]()
Aah okequote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat was SkaaiEn daarom zei ik het ook
Oh ja wel hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
jij kunt mij nie dwingen om hier weg te blijven menneke
je had me bijna jochie, en dan echt, wuploos en al...quote:Dizer: * mist babette
Ik maak het je makkelijker... als je in de top30 komt, ben je geen newbie meerquote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer..
Je bent een oldbie als je de foto-cd hebt van de eerste onzin meeting
Ja maar ik ben niet de gene die met Mark is wezen douchenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:51 schreef babette21 het volgende:
[sup]godver, zijn ze weer stiekem 'n nieuw topic in gewandeld
[..]
je had me bijna jochie, en dan echt, wuploos en al...
maar je moest het zo nodig zelf verpesten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |