Ja.. maar Frans heb ik ook al gedaan hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:29 schreef PeRi het volgende:
Dan heet het zeker Nederlands mondeling bij jullie![]()
Boekenlijst toch niet al gedaan?
Frans doe je gewoon per jaar... tentamens over drie a vier boeken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:30 schreef PeRi het volgende:
Ik word oud. Al die veranderingen in de 2e fase. Ik ben echt niet meer bij. De verwarring.
Als ik van school af ben (2006) wordt het weer helemaal andersquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:30 schreef PeRi het volgende:
Ik word oud. Al die veranderingen in de 2e fase. Ik ben echt niet meer bij. De verwarring.
Ik had Frans Letterkunde in de 6e pas afgesloten. Moesten ieder jaar twee boeken lezen. Net als bij Duits, moesten we ieder jaar twee kleine boekverslagen inleveren, simpele wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Frans doe je gewoon per jaar... tentamens over drie a vier boeken.
Totaal anders dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had Frans Letterkunde in de 6e pas afgesloten. Moesten ieder jaar twee boeken lezen. Net als bij Duits, moesten we ieder jaar twee kleine boekverslagen inleveren, simpele wel.
Engels boeken had ik eind 5e een mondeling over drie boeken.
Oh en ik had bij Frans wel elk jaar een kleine mondeling over de 2 gelezen boeken. In maart telkens ofzo. Ik weet niet waarom jij meer moet lezen. Ik weet niks. Ik ben oud. Mijn ervaringen zijn verouderd. Alles wat ik zeg klopt toch niet meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Totaal anders dus.
Engels heb ik volgend jaar over alle boeken samen.
Maar maar waarom moet ik veel meer lezen dan jij?![]()
Tom_Tom- en Bupa (+Herkansing).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:42 schreef babette21 het volgende:
en? wie zijn er allemaal geslaagd hier???
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:49 schreef babette21 het volgende:
hm herkansing is nog niet geslaagd...... balen [en iets minder fok!ken]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:00 schreef babette21 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lijstje gemaakt... alleen moet nog even achternamen zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |