Nou, gewoon....quote:
Super!! Echt waar! En weet je waar je hem moet halen als je die wil?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:16 schreef mark_03 het volgende:
Hey Diz, zag net in je DVD collectie die DVD van Coldplay ... is dat wat? Niet qua muziek enzo (dat is top) maar qua show en registratie?
Zou die leuk vindenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, gewoon....
Ik zie jou er wel voor aan dat je bijvoorbeeld het adres van je vriend opgeeft ofzo
Daar heb ik wel vaker last vanquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef LeBeau het volgende:
Tania, enig idee waarom je de weg kwijt bent? Ik ben al bijna drie weken vrij en ik weet nog steeds welke dag van de week het is.
Nou, niet echt lijkt mequote:
Okquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Super!! Echt waar! En weet je waar je hem moet halen als je die wil?
Bij van Leest. Want daar heb je de special editie met live cd erbij in een mooie kartonnen hoes voor maar 13 euro
Ook mentaal blond misschien?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vaker last van
En nee, het heeft niets te maken met overmatig drankgebruik
Dat zal het zijnquote:
Ik dacht dat je een brunette was.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Alhoewel, ik ben van nature ook een beetje blond, met mijn pigmentloze plukken in m'n haar
Ik ben ook brunette. Het zijn maar drie pukken hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een brunette was.
Daar gaat m'n waardering voor je.
Oh, dan is het goed.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben ook brunette. Het zijn maar drie pukken hoor![]()
![]()
Ja, nu klinkt het weer net alsof ik al grijs wordquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
Dat je half-grijs bent kan ik mee leven.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, nu klinkt het weer net alsof ik al grijs word![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |