Uuhm, ik ga gewoon stage gedoe doen, dus straks ga ik echt offline (quote:
Ccquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:21 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Canadese studente is hier en ik moet haar beetje bezighouden. Want vanavond heeft mijn vader een vergadering.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm, ik ga gewoon stage gedoe doen, dus straks ga ik echt offline ()
Daarna ga ik uiteten in Alphen aan den Rijn met een collega bij een hele goede tapas bar
Jij?
heb ik gisteravond gedaan. Alleen het papierwerk ligt nu opgestapelt in mijn bureaulaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:27 schreef Airelle het volgende:
heel misschien mijn kamer opruimen.
Alphen is typisch zo'n plaats die je zo snel mogelijk moet ontvluchten als dat kan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm, ik ga gewoon stage gedoe doen, dus straks ga ik echt offline ()
Daarna ga ik uiteten in Alphen aan den Rijn met een collega bij een hele goede tapas bar
Jij?
Whazzup bro! Chill mothafucka, let's hunt some pigeons, aight!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:33 schreef QyRoZ het volgende:
Yeah, de Alphen Posse in tha house.
Hehe, valt wel mee hoor. leuke centrum,. met leuke winkeltjes en een grote MediaMarktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alphen is typisch zo'n plaats die je zo snel mogelijk moet ontvluchten als dat kan.
Hi!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Cc
Hoe is het met onze lieve modje?? Word je al gek van ons?
Je maakt trouwens hele rustige tijden hier in SC. Normaal gooien we zo 4 topics vol op 1 dag. Nu maar twee
Zit je nu ook op je werk?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hi!
Nee hoor, ik lameniegekmakuh!!!
En het is nu inderdaad een rustige periode, kan ik op alle gemak acclimatiseren.
Of het werk waar ik voor betaald word doen, natuurlijk![]()
Yepz, alt tab is my middle namequote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:39 schreef Dizer het volgende:
Zit je nu ook op je werk?
Het is best erg, als ik geen fok had en al die tijd die ik normaal bij fok tijdens stage heb besteed in mjin afstudeeropdracht had, dan was ik al langer klaar
ALT TAbquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz, alt tab is my middle name.
Toen ik afstudeerde was ik helemaal verslaafd aan tetris... heeft me ook maanden gescheeld.
Oostelijk van Leiden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:56 schreef MissBliss het volgende:
Hoi![]()
Ik weet niet eens waar Alphen aan de Rijn ligt
Ahquote:
Heeeel centraal!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:56 schreef MissBliss het volgende:
Hoi![]()
Ik weet niet eens waar Alphen aan de Rijn ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |