Doe ik ook.quote:ik wissel 't simpele werk en de literaire hoogstandjes meestal aardig af...
heb laatst weer 'n hele voorraad voor de zomer ingeslagen... lekker hoor
ikke lekker wel......quote:Ik ben nog geeneens buiten Europa geweest.
LOL ik zal wat vaker voluit schrijven [een en het enzo.......]quote:http://www.boomspeed.com/passs/babettegeheimtaal.JPG
Ik zie er niet zo veel van.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ikke lekker wel......
[..]
LOL ik zal wat vaker voluit schrijven [een en het enzo.......]
Ik weet wel een leuke, maar kan én net op de titel én niet op de auteurs komen :’)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:58 schreef Airelle het volgende:
Maar heb je nog tips babette ( voor leuke zomerboekjes, 1 a 2 dagen uitlezen? ).
Das lastigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke, maar kan én net op de titel én niet op de auteurs komen :’)
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:59 schreef Airelle het volgende:
(zoals je in de cap kon zien).
Not Foundquote:
Thanksquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef babette21 het volgende:
gevonden:
[afbeelding]
erg leuk... is ook een vervolg op, maar die heb ik zelf ook nog niet gelezen
Dat ga ik toch niet eeuwig online laten staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /passs/babettegeheimtaal.JPG was not found on this server.
Hier ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef Svensational het volgende:
Ik zie trouwens vraagtekens in babsie's posts..
Jack en Amy, bekend uit de vorige roman van dit schrijverkoppel Heb mij lief, hebben besloten te gaan trouwen. De vier beste vrienden zijn belast met de voorbereidingen van het huwelijk. Niks aan de hand, zo lijkt het, want hoe moeilijk kan het zijn om een trouwerij te organiseren?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef babette21 het volgende:
gevonden:
[afbeelding]
erg leuk... is ook een vervolg op, maar die heb ik zelf ook nog niet gelezen
Je moet ook geen boomspeed gebruiken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet eeuwig online laten staan.
Dat doe ik boomspeed niet aan.
FireFox vond ik kut.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hier ook.
Airelle gebruiktInternet Explorer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |