Nee, geheel vrijwillig dit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Svennie? Is dat een speciale vervangingsavatar voor als je zelf een te grote had?
Ik was uizendkracht he. Dus als het werk op is kan ik wieberen. Dat noem ik niet echt onslagenquote:
Het was hoog tijd voor een MissBliss topic.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik was bezig met 'ShowChat #393: Sfantopic!'
Aanpassen dan maar?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:05 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja zegquote:
Deze is ook mooi tochquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:05 schreef MissBliss het volgende:
ach zo...... en ze hadden geen nieuwe klussen?quote:Ik was uizendkracht he. Dus als het werk op is kan ik wieberen. Dat noem ik niet echt onslagen
Ja de vorige was alweer een tijdje terug!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was hoog tijd voor een MissBliss topic..
Jij mag hier helemaal niet modden.quote:
Precies!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja de vorige was alweer een tijdje terug!
En de vorige dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was hoog tijd voor een MissBliss topic..
Als BVO het goed vindtquote:
Ik had tegen dit baantje eerst drie keer nee gezegd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach zo...... en ze hadden geen nieuwe klussen?
of jij zegt bij alles: nee, ik kan niet...??? [die neiging had ik altijd]
Niet zo bescheiden jij.quote:
Als ik een Sfantopic krijg hoef ik geen tweedehandsjequote:
Amen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden jij..
Ah, en BVO die een topic voor SVurno opent is een beetje ongeloofwaardig toch?!.
Naja volgende keer dan eindelijk dat Sfantopic ja?quote:
De volgende is voor jou.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik een Sfantopic krijg hoef ik geen tweedehandsje.
You have a point.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden jij..
Ah, en BVO die een topic voor SVurno opent is een beetje ongeloofwaardig toch?!.
BVO is zo overdreven snelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik een Sfantopic krijg hoef ik geen tweedehandsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |