geen flauw idee..... ik weet niet eens welke reclame je bedoeldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:09 schreef mark_03 het volgende:
Hoe heet de orginele versie van dat nummer van Albert West... dat nu in die reclame zit?
Bar_rel!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:23 schreef bar_rel het volgende:
@babette
Ja dip ja het gaat het!! Me paps en mams gaat al beter iig! En we gaan weer op vakantie!
Dus het gaat wel ja!
@Autica
Hey meid! alles lekker? Ik ben tijd niet geweest hier he
![]()
Druk weet je :�)
moet nu ook weer gaan![]()
gelukkig maar.... op vakantie waarheen??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:23 schreef bar_rel het volgende:
@babette
Ja dip ja het gaat het!! Me paps en mams gaat al beter iig! En we gaan weer op vakantie!
Dus het gaat wel ja!
Live 8 vind je het gek dat ze aan zo veel artiesten komen.quote:
Nou en ... die worden toch niet uitgezondenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Live 8 vind je het gek dat ze aan zo veel artiesten komen.
In Frankrijk en italie komen heel veel in het buitenland verder niet bekende franse en italiaanse versies van Marco Borsato en Frans Bauer![]()
Ja!quote:
Had ik dat maar geweten... dan hoefde ik die dure lessen ook niet te volgenquote:
Heb laatst die dvd gezien van '85 ... moooooiquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:22 schreef babette21 het volgende:
oooooooooooooh zeg dat dan..... gaan ze weer kerstliedjes zingen?!
ik wist wel dat dat kwam, maar niet dat het zo heette..... ik lees geen hitkrant meerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
serieus?
http://www.janmarijnissen.nl/weblog/2005/06/28/live-8/
Het was op het nieuws en vandaag in de Metro stond wie er allemaal komenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wist wel dat dat kwam, maar niet dat het zo heette..... ik lees geen hitkrant meer
Alsof zoiets in de hitkrant staat ...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wist wel dat dat kwam, maar niet dat het zo heette..... ik lees geen hitkrant meer
oh het nieuws had ik vanochtend nog aan... niet gezien....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het was op het nieuws en vandaag in de Metro stond wie er allemaal komen![]()
Staan die in hitkrant ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Alsof zoiets in de hitkrant staat ...
Ali B, Lange Frans, Destiny's Child en Kim Lian treden niet eens op
Ja das kutquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Had ik dat maar geweten... dan hoefde ik die dure lessen ook niet te volgen
Maar... das kut voor je weer... weer ¤ 47 ,-
Ik schijn toen meegekeken te hebben.. Ik was toen 3 jaarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb laatst die dvd gezien van '85 ... moooooi
Zal mij benieuwen hoe dat morgen gaat
niet??? sorry, ik weet dat allemaal niet zo.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:28 schreef mark_03 het volgende:
Alsof zoiets in de hitkrant staat ...
Ali B, Lange Frans, Destiny's Child en Kim Lian treden niet eens op
Dat wist ik al jaquote:
Maar Dizer is 'm ook kwijt nuquote:
Ow zoquote:
Dus die ga je binnenkort platquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:49 schreef timbob het volgende:
die alice he
van dizers icoontje
die woont hier ergens in de buurt geloof ik
nou!! Sven!!! behave...........quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef Svensational het volgende:
Dus die ga je binnenkort plat[afbeelding]?
Het is echt klote gewoon..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ow zo
Klote Dizer
10 dagen zonder OV dus...
Ik heb hem net eindelijk op kunnen halen.
Geluksvogelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is echt klote gewoon..
Ik krijg gelukkig wel van mijn stage reiskostenvergoeding
Of ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geluksvogel
Ik durf gewoon niet uit te rekenen hoeveel geld ik de afgelopen weken aan dat kut-OV heb uitgegeven
Sinds vorige week vrijdag alquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:55 schreef babette21 het volgende:
ben je je baan alweer kwijt trouwens????
Svennie? Is dat een speciale vervangingsavatar voor als je zelf een te grote had?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |