geen flauw idee..... ik weet niet eens welke reclame je bedoeldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:09 schreef mark_03 het volgende:
Hoe heet de orginele versie van dat nummer van Albert West... dat nu in die reclame zit?
Bar_rel!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:23 schreef bar_rel het volgende:
@babette
Ja dip ja het gaat het!! Me paps en mams gaat al beter iig! En we gaan weer op vakantie!
Dus het gaat wel ja!
@Autica
Hey meid! alles lekker? Ik ben tijd niet geweest hier he
![]()
Druk weet je :�)
moet nu ook weer gaan![]()
gelukkig maar.... op vakantie waarheen??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:23 schreef bar_rel het volgende:
@babette
Ja dip ja het gaat het!! Me paps en mams gaat al beter iig! En we gaan weer op vakantie!
Dus het gaat wel ja!
Live 8 vind je het gek dat ze aan zo veel artiesten komen.quote:
Nou en ... die worden toch niet uitgezondenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Live 8 vind je het gek dat ze aan zo veel artiesten komen.
In Frankrijk en italie komen heel veel in het buitenland verder niet bekende franse en italiaanse versies van Marco Borsato en Frans Bauer![]()
Ja!quote:
Had ik dat maar geweten... dan hoefde ik die dure lessen ook niet te volgenquote:
Heb laatst die dvd gezien van '85 ... moooooiquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:22 schreef babette21 het volgende:
oooooooooooooh zeg dat dan..... gaan ze weer kerstliedjes zingen?!
ik wist wel dat dat kwam, maar niet dat het zo heette..... ik lees geen hitkrant meerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
serieus?
http://www.janmarijnissen.nl/weblog/2005/06/28/live-8/
Het was op het nieuws en vandaag in de Metro stond wie er allemaal komenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wist wel dat dat kwam, maar niet dat het zo heette..... ik lees geen hitkrant meer
Alsof zoiets in de hitkrant staat ...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wist wel dat dat kwam, maar niet dat het zo heette..... ik lees geen hitkrant meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |