Ik snap je eventjes niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:51 schreef Dizer het volgende:
[..]Dat post is gemaakt in ONZen dan ga je in de verdediging? Ik dacht dat ik nooit in ONZ kwam
Dan moet het volgende topic een naam topic voor ons beiden zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh.....Wat je zegt, ben je zelf! [afbeelding]
kindertjes die vragen....................quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:52 schreef Dizer het volgende:
Uuhm... ik krijg geen naamtopic.. ik wil een naamtopic... ik verwacht eennaamtopic...
Dat je iets serieus neemt terwijl het gemaakt is in ONZquote:
Die krijgenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
kindertjes die vragen....................
Maar je meende het wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat je iets serieus neemt terwijl het gemaakt is in ONZ
voor een hele vervelende vent die websites wildequote:
quote:
Dat Hind een snor draagt? Dude... wtf!! Ik vind Hind toch best mooi..dat weet je..quote:
Ooh das waar ook.. heb nog een factuur voor je gemaaktquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:56 schreef timbob het volgende:
[..]
voor een hele vervelende vent die websites wilde
ik krijg nog geld van 'm maar hij wil wel al alle bronbestanden
dat regelen we wel [afbeelding]
Oh, gelukkig dat ze Bar_lel niet bannen danquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef MissBliss het volgende:
In het singlestopic.
'Het' ging rellen tegen Transeptor >> ook een kloon.
Rellen tegen zichzelf dus![]()
Dit was gewoon een rekloon hoor, als er 1 van jou rondliep zou die ook geband wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]Een machtige vrouw met connecties, en invloed!
*beeft*![]()
nee, dat was wel leuk werk..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh das waar ook.. heb nog een factuur voor je gemaakt![]()
![]()
die slagenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
kindertjes die vragen....................
Speciaal voor Sven?? Ik ben toch gek van haar???? Ik heb toch die ava gemaakt???quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:01 schreef babette21 het volgende:
speciaal voor Sven en 't sluiten der stembussen m'n ava maar weer even aangepast
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Naar Engeland (eerst londen, daarna zuidkust) en naar Vlieland.
toe maar... Engeland is wel cool.... maar wat moet 'n jong mens nou op Vlieland????quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:02 schreef Airelle het volgende:
Naar Engeland (eerst londen, daarna zuidkust) en naar Vlieland.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef Dizer het volgende:
Speciaal voor Sven?? Ik ben toch gek van haar???? Ik heb toch die ava gemaakt???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kamperen met vriendinnenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
toe maar... Engeland is wel cool.... maar wat moet 'n jong mens nou op Vlieland????
Terschelling was mn eerste vakantie zonder ouders....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:08 schreef Airelle het volgende:
Maar liever Vlieland dan Terschelling ofzo![]()
.
Ibiza ben ik dit jaar al geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
Terschelling was mn eerste vakantie zonder ouders....
helemaal geweldig, zeker net zo goed als de jaren erna in Spanje e.d.
ik heb wel van de feestvakanties achter me, best leukquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:11 schreef Airelle het volgende:
Ibiza ben ik dit jaar al geweest.
En ik niet een type dat naar Salou zou gaan.
Dat is mijn kloon hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, gelukkig dat ze Bar_lel niet bannen dan
Dat klinkt best dreigend, Timmiequote:
dat zeg ik..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:24 schreef LeBeau het volgende:
Waarom zien we eigenlijk niet Sven's upload icoon nu dat z'n Wytske is verwijderd?
harde handquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat klinkt best dreigend, Timmie.
Ik kan er niet om lachen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:31 schreef timbob het volgende:
http://x400.putfile.com/videos/d4-18016240639.wmv
grof.
maar erg grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |