Sorryquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:53 schreef PeRi het volgende:
Nou, dan ga ik het beneden wel zelf halen. Pffftsk en dat noemen zich nou mn lievelingsfokkers.
Ik gaf het je toch.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:53 schreef PeRi het volgende:
Nou, dan ga ik het beneden wel zelf halen. Pffftsk en dat noemen zich nou mn lievelingsfokkers.
Dat waren thee blaadjes. Daar moet je de toekomst mee lezen. Lees je geen Harry Potter ofzoquote:
Jawel, maar Firenze zegt dat dat allemaal onzin isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat waren thee blaadjes. Daar moet je de toekomst mee lezen. Lees je geen Harry Potter ofzo
Oeh, ik moet ook eens theebladeren aan zien te schaffen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat waren thee blaadjes. Daar moet je de toekomst mee lezen. Lees je geen Harry Potter ofzo
Heb je die kennis nog opgebeld?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:57 schreef Auticia het volgende:
[..]
Oeh, ik moet ook eens theebladeren aan zien te schaffen.
In China kreeg je zo'n longdrinkglas met heet water en blaadjes.
Doe er dan eens wat aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:59 schreef Auticia het volgende:
[..]
Neen. Ik heb die kennis al 5 jaar niet gesproken.
Ja maar!quote:
babelfish bedoel jequote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:06 schreef PeRi het volgende:
babelvista.translate.com ofzo?
In vereenvoudigd Chinees heh!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:07 schreef PeRi het volgende:
I would like to speak to mister .. = 我希望与先生谈话。
Ja, dat dacht ik al. Zelfs ik kan dat lezen!quote:
Hoiquote:
Wanneer verliest Nederland niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:24 schreef Svensational het volgende:
Een jaar geleden heeft Nederland van Portugal verloren..
quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:24 schreef BVO het volgende:
Ik vind het stuk buiten het refrein (hoe noem je dat ook alweer)
Pré-Orgiquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:31 schreef Svensational het volgende:
Ik sprak trouwens RealSteviow ook nog op MSN, hij was alleen maar bezig met spammenEen of andere site waar dan de cliffhanger opstond
.
Ja, voetbalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wanneer verliest Nederland niet?
We praten over voetbal toch?.
Jij deed zelf net zo hard mee vorig jaarquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij deed zelf net zo hard mee vorig jaar!!!
Que?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:45 schreef Airelle het volgende:
Ik heb gister een heel spelletje uitgezeten.
Ging ze keisnel der thee opdrinken, het sloeg echt nergens op.
Aha.quote:
quote:
Juist.quote:
Volgende week word ik gebeld over de sollicitatie van gistermorgen.. dan heb ik misschien twee baantjes.quote:
omdat ik niks met haar heb/had.... ook niks tegen haar hoor, maar de vraag is: wie mis je?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:55 schreef Svensational het volgende:
edit: waarom heb je niet op Guusje gestemd.
waar ga je heen??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:56 schreef Airelle het volgende:
Ja, ik moet mij vakantie toch bij elkaar verdienen.
Wytskequote:
Je avatar doet het nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist.
edit: waarom heb je niet op Guusje gestemd.
quote:
quote:
Zo is het maar net. Wat ik ook niet snap is dat Jimmy Geduld stemmen krijgt ... bleh, wat een sukkel vind ik dat. Hij staat dan ook tegenover mijn "held" Willem Ruis, en het wordt nog spannend ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat ik niks met haar heb/had.... ook niks tegen haar hoor, maar de vraag is: wie mis je?
[wat ik zie als: wie wil je terugzien?] en dat bleken er verdomd weinig te zijn
ik dacht bij 't lezen v/d namen: geen jubelreactie? dan geen stem.... easy as that![]()
Of er moet een avater komen met Dizers hoofd met een dildoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:17 schreef babette21 het volgende:
weet je, eigenlijk komt Dizer nu te goed weg met z'n ava... hiermee neemt hij Alice juist in de zeik, terwijl hij toch meer de loser [v/d weddenschap] is als het lijkt dat hij haar helemaal tof vindt enzo.... toch???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |