Ik mocht d'r alleen geen dunn0w noemen in de titelquote:Op zondag 30 mei 2004 21:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja.. vind ik ook niet zo...ik ben meer een Rnb-slet dan een gothicwijf.... al klinkt het allebei niet echt lekker.
quote:Op maandag 31 mei 2004 11:50 schreef dunn0w het volgende:
NEEE... niet deze titel!!!!
Ja .. ga ik NU doen.....quote:Op maandag 31 mei 2004 11:52 schreef BVO het volgende:
Daarom..
Ga jij nou maar leren. Zou ik eigenlijk ook nog moeten doen....maar het is zooo saai
.
Nou .. als je wat leuks verzint.. dan is de volgende over jou....quote:Op maandag 31 mei 2004 12:06 schreef Dizer het volgende:
Gjeez...maanden lang loopt deel twee voor geen meter, 1 dag kijk ik niet en gelijk een nieuw topic!!!
Ik wil er ook een met mijn naam erin
Succes allemaal met leren
HEHEquote:Op maandag 31 mei 2004 12:18 schreef BVO het volgende:
Ik zat in je DVD-collectie te kijken ..
Ik ben een meisje.. dan is dat toch niet raar?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:04 schreef BVO het volgende:
Najaa zeg..
.
Dat maakt een hoop goed.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik ben een meisje.. dan is dat toch niet raar?
Pff... zucht.... ik kijk al dagen naar Roland Carros.
Daarom..... tennis rules !quote:Op maandag 31 mei 2004 16:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat maakt een hoop goed..
Neequote:Op maandag 31 mei 2004 14:13 schreef dunn0w het volgende:
[..]
.. ook lekker aan het leren?
Tis ook oneerlijk verdeeld in de wereld...quote:Op maandag 31 mei 2004 16:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee![]()
Ook meer foto's?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:13 schreef BVO het volgende:
Ben mijn fotoboek aan het updaten.
Die ga ik ook deze week proberen te makenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ook meer foto's?
Hey daar zit ik ook al aan te denken!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:57 schreef Svensational het volgende:
Ik ga vandaag The Soul Sessions van Joss Stone kopen
Ik blijf het een arrogante **** vinden, maar z'n muziekquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:49 schreef Svensational het volgende:
Wat ben jij ineens Pro-Boris
Maud doet me nu eenmaal minder.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:54 schreef Dizer het volgende:
Boris
Bob ophouden nu hoor!!!
Je moest eens Maud live horen zingen. Ik ben speciaal naar het concert van Rene Froger gegaan voor haar (en omdat ik vrijkaarten had) en ze zong echt fantastisch!!
Kreng dat je bent!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Maud doet me nu eenmaal minder..
Ik heb altijd al gezegd dat ik haar na Idols waarschijnlijk snel weer vergeten zou zijn. Ze is echt leuk hoor, maar kan wat mij betreft niet tippen aan sommige andere zangeressen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kreng dat je bent!!!
Wat een matennaaier
Je was zo helemaal weg van haar!!!
Overloper!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |