Totaal wederzijdsquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
Dizer is mn nieuwe (platonische) Fok!vriend
![]()
Ik doe het alleen omdat ik hem wil behandelen zoals hij anderen behandelt. Positive discriminatie ofzo.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je mag Dizer niet verbeteren. Want dan ben je aan het mierenneukken.
Sven zeikt altijd als je hem een eigen topic geeft.. zie vorigequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:17 schreef LeBeau het volgende:
Ik had eigenlijk een Sven topic verwacht.
[..]
Ik doe het alleen omdat ik hem wil behandelen zoals hij anderen behandelt. Positive discriminatie ofzo.
Nee dat heb ik nou helemaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
Hebben jullie ook zo iets van.. als je lang genoeg naar mijn avatar kijkt iets van:
BIJT DAT DING NOU EENS EEN KEER TRUT
"Babette" en "kreng" in één zin.... ehhh mja da's dus heel goed mogelijk......quote:Was jij soms dat kreng die met MM's ging gooien die ik daarna helemaal heb bekogeld met popcorn?
*ril* ik kwam laatst zo iemand tegen.... zó verschrikkelijk, kreeg er gewoon braakneigingen van....quote:Zolang je normaal je armen omhoog kan doen zonder dat verschillende mensen in je omgeving hun ogen afdekken en "argh!" roepen zit je goed
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
Ik ben het ermee eens.
Ik zat de hele tijd te F5'en op m'n profiel, maar toen zei er ineens zo'n droplul dat Lowlands een week eerder was dus daar moest ik ff op reageren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:14 schreef Dizer het volgende:
Maar eerst: Feliciteer hier Svensational met zijn 20.000e post
Grapje Mbabe.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
zo'n droplul
neequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
@Babette: Heb je aan de rosé gezeten?
Maar bij Sventythousand posts vind ik het wel toepasselijk. Hij kan zeiken wat hij wil.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven zeikt altijd als je hem een eigen topic geeft.. zie vorige
Ennuh.. dat positieve discriminatie gedoe... NICE![]()
Goedzo Svenniequote:
Naja in dat geval: nee ik kom niet live op het forumquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
neeik ben toch geen alcoholist....
doe maar niet antwoorden dit.....
Ik weet van niksquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven zeikt altijd als je hem een eigen topic geeft.. zie vorige
Ja maar het is zooooooo een inkoppertje ditquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
neeik ben toch geen alcoholist....
doe maar niet antwoorden dit.....
Ohquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet van niks???? Ik vond het juist superlief
Och, ik weet niet of ik er nou zo trots op moet zijnquote:
http://forum.fok.nl/topic/721128/4/50#28368998quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
Hebben jullie ook zo iets van.. als je lang genoeg naar mijn avatar kijkt iets van:
BIJT DAT DING NOU EENS EEN KEER TRUT:')
Ok laat dan maar zittenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Och, ik weet niet of ik er nou zo trots op moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |