BB-Kelly ook niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:00 schreef Dizer het volgende:
Ik ga slapen..
En voor pberends: Das dus alleen.... en het enige wat in mijn bed komt, is een mooie vrouw met dikke tieten... dus geen mannen![]()
Net als Sharapova?!quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Met schatje tussen ons in kan dat toch geen kwaad?
Waar hebben wij schatje nog voor nodig??? Wij gaan IDO gewoon met z'n 2'en doen.:P!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor als we collega's worden he, dan moet dat zo af en toe..
Is goed hoor lieverd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Net als Sharapova?!.
Ook een weddenschapje sluiten?.
schatje deed het goed mên.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Waar hebben wij schatje nog voor nodig??? Wij gaan IDO gewoon met z'n 2'en doen.:P!
Ik woon niet in Engeland maar in Nederland!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:04 schreef Svensational het volgende:
@Dizer. BVO heeft een spelfout in de TT gemaakt. Pak 'm.
Tania18.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:04 schreef BVO het volgende:
[..]
schatje deed het goed mên..
Wij hebben een vrouw nodig die ons een beetje rustig houdt, wij samen gaat niet goed.!
Ren maar weg voor de weddenschap hoor, Mevrouw Beev.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:04 schreef BVO het volgende:
Dames, Heren, BeeVeeOoo gaat naar zijn bed toe..
Weltrusten!.
Jij, Anita en ik.... sounds good.quote:
Wat wou je erop zetten?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ren maar weg voor de weddenschap hoor, Mevrouw Beev.![]()
Ik heb niet echt iets te verliezen, dus bepaal jij het maar.quote:
Ja ey, mijn creativiteit is 0 op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb niet echt iets te verliezen, dus bepaal jij het maar.![]()
Ik heb meer alcohol op dan er in de gemiddelde kroeg aanwezig is, dus ik ben ook niet echt creatief op het moment.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja ey, mijn creativiteit is 0 op dit tijdstip..
Ah, ok.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb meer alcohol op dan er in de gemiddelde kroeg aanwezig is, dus ik ben ook niet echt creatief op het moment.
Morgen zullen we wel bepalen wat erop staat, Beevje. Voordat de wedstrijd begint, naturelement.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |