Hind is een stoephoerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vrees al voor BVO z'n [afbeelding] als ik Hind weer eens een stoephoer noem.
Omdat je dat toch niet meent.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vrees al voor BVO z'n [afbeelding] als ik Hind weer eens een stoephoer noem.
Ja,en dan zit je al bijna twee jaar op FOK! dus heb je niet meer zo groot ontzag voor mods.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, had ik nu ook niet met de mods hoor.. Hooguit met wat andere userts.
.
Oh, Tom_Tom- heeft me tijdens World Idols (in m'n tweede weekje ofzo op FOK!.) wel een paar keer terechtgewezen. In de mooie topics met
. marky
.
Jezelf laten schrikken.. ga heel snel voor de spiegel staan en rope "BOE"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:41 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben dronken en kan niet stoppen met hikken.
Ben je homo of niet?quote:
Jou dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Och, ik denk dat als er een IDO-forum komt dat ze eerst mods gaan vragen. Net als met BB5.
Moet je niet uit ofzoquote:
Maar goed, dat heb jij niet altijd door.quote:
Gevraagd zou ik wel willen worden.quote:
Ik ben zó alles behalve eng.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezelf laten schrikken.. ga heel snel voor de spiegel staan en rope "BOE"![]()
Wacht even.. je bent toch niet zo een oud vies mannetje dat op een jonge God als ik geiltquote:
Met bar_rel?quote:
Nee, Tom_Tom-, schatje, de rest enzo. Dan kom ik pas.quote:
Tommerd wil niet toch?? Als schatje wil zal zij wel wat keuzes aandragen. Lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, Tom_Tom-, schatje, de rest enzo. Dan kom ik pas.
Sidekick van POL?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad..tijd voor een ander
Maar je bent niet allesbehalve lief.quote:
Of Babettequote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:46 schreef LeBeau het volgende:
Waar zijn de dames eigenlijk? Het weekend is niet compleet zonder een dronken Tania of MissBliss.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je bent niet allesbehalve lief..
Dit is zo'n zin die je een paar keer moet lezen voor je 'm begrijpt.
Iedereen is over te halenquote:
En denk je dan dat ze mij noemtquote:Als schatje wil zal zij wel wat keuzes aandragen. Lijkt me.
Nu volg ik je niet meer.. Wat moet ik met sidekick? Ik ken hem niet eensquote:
Z'n eikel bijten?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nu volg ik je niet meer.. Wat moet ik met sidekick? Ik ken hem niet eens
Nee joh, mij natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iedereen is over te halen
[..]
En denk je dan dat ze mij noemt!
Ik ken sidekick niet als user.. en ik hoor voor het eerst over hem.. vandaar dat ik je eerst niet snaptequote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Z'n eikel bijten?
Je bent wel een raar figuur zeg.
Jij mag je Hind avatar nemen als ik weer mijn Damien Lewis avatat avatar magquote:
Of ze kiest ons beiden. Doen we het met z'n drieën.quote:
Jij mag Alice weg doen als je Hind neemt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij mag je Hind avatar nemen als ik weer mijn Damien Lewis avatat mag
Dan liever Alicequote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij mag Alice weg doen als je Hind neemt.
Groot samenvattend talent.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:55 schreef Svensational het volgende:
@ Dizer:
Jij zegt dat je zo naar bed gaat. Hij vraagt of dat met bar_rel is. Jij zegt dat je die al gehad hebt en het dus tijd voor een ander is. Hij draagt Sidekick voor. Jij vraagt wie dat is. Hij legt het uit. Jij zegt dat je het niet meer snapt. Hij zegt dat je z'n eikel moet bijten en dat hij je een rare kerel vind.
Bwueeerrrck.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Of ze kiest ons beiden. Doen we het met z'n drieën..
Met schatje tussen ons in kan dat toch geen kwaad?quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:55 schreef Svensational het volgende:
@ Dizer:
Jij zegt dat je zo naar bed gaat. Hij vraagt of dat met bar_rel is. Jij zegt dat je die al gehad hebt en het dus tijd voor een ander is. Hij draagt Sidekick voor. Jij vraagt wie dat is. Hij legt het uit. Jij zegt dat je het niet meer snapt. Hij zegt dat je z'n eikel moet bijten en dat hij je een rare kerel vind.
BVO geeft Svensational een compliment.quote:
Voor als we collega's worden he, dan moet dat zo af en toe.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
BVO geeft Svensational een compliment.. Die ga ik inlijsten.:o!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |