Ah, en gezien de hoeveelheid drank die er zal vloeien merk je het verschil na een uur toch niet meer joh.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, als ik en Lé en HW en static de enige SC'ers zijn die komen dan kom ik dus niet he!
Heerlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:30 schreef Dizer het volgende:
Beev.. gaan we IDO weer compleet bombarderen weer??
Dat waardeer ik dan weer wel in een mod. Sommige zouden alleen naar het nummer kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:27 schreef static het volgende:
[..]
Ik kan het je wel uitleggen, maar daar heb ik geen zin in. Naja, een beetje dan.
Kijk ook naar hoe de topics lopen ipv alleen op nummer.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Heerlijk.. No way dat ik daar überhaupt mod zou willen worden, het trollen is er veel te leuk.
.
Ze is er wel weer bij in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:32 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt benieuws of Jerny dit jaar nog enige symptomen kan vertonen van beweging in haar gezicht
![]()
Oi, je gaat je gedragen hequote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:30 schreef Dizer het volgende:
Beev.. gaan we IDO weer compleet bombarderen weer??
Mist "ban deze user" knopquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is er wel weer bij in ieder geval.. Nu is het hopen op types a la Alice, die maken het net wat leuker.
. Ah, ik heb JK - Alles inmiddels binnen.
.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oi, je gaat je gedragen he! Teveel slotjes zetten is ook niet goed voor iemand
Ik ga iedereen irriteren en zoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oi, je gaat je gedragen he! Teveel slotjes zetten is ook niet goed voor iemand
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:21 schreef BVO het volgende:
Alles wat ik wil ben jij,
En alles, alles vind je terug in mij
En alles, alles wat ik wil ben jij
En alles, alles vind je terug in mij
Een andere.quote:
quote:
Ik wil best mod worden van IDO enzo natuurlijk maar dan ga ik ruzie enzo krijgen met jullie.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:34 schreef BVO het volgende:
[..]
. Mja, dit is dé kans voor je om mod te worden natuurlijk.
.
Als schatje het maar gaat doen..
Zeker wetenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ik wil best mod worden van IDO enzo natuurlijk maar dan ga ik ruzie enzo krijgen met jullie.
Wat een penishoofd heb jijquote:
Weet ik tochquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:35 schreef BVO het volgende:
Die van JK is de DoeMaar cover, die 'ie tijdens Idols ook deed.
Bedoel je niet een pijphoofd??quote:
Mwah, had ik nu ook niet met de mods hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ik wil best mod worden van IDO enzo natuurlijk maar dan ga ik ruzie enzo krijgen met jullie.
En tevens enige (goede)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Dat was trouwens wel z'n beste IDO-optreden ever.
Och, ik denk dat als er een IDO-forum komt dat ze eerst mods gaan vragen. Net als met BB5.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeker weten
Dus we kunnen beter ruzie maken met zijn 3en tegen een andere mod.. is veel leuker![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bedoel je niet een pijphoofd??
Stop je hem erin??
Ik vrees al voor BVO z'nquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
als ik Hind weer eens een stoephoer noem | Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |