Hind is een stoephoerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vrees al voor BVO z'n [afbeelding] als ik Hind weer eens een stoephoer noem.
Omdat je dat toch niet meent.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vrees al voor BVO z'n [afbeelding] als ik Hind weer eens een stoephoer noem.
Ja,en dan zit je al bijna twee jaar op FOK! dus heb je niet meer zo groot ontzag voor mods.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, had ik nu ook niet met de mods hoor.. Hooguit met wat andere userts.
.
Oh, Tom_Tom- heeft me tijdens World Idols (in m'n tweede weekje ofzo op FOK!.) wel een paar keer terechtgewezen. In de mooie topics met
. marky
.
Jezelf laten schrikken.. ga heel snel voor de spiegel staan en rope "BOE"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:41 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben dronken en kan niet stoppen met hikken.
Ben je homo of niet?quote:
Jou dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Och, ik denk dat als er een IDO-forum komt dat ze eerst mods gaan vragen. Net als met BB5.
Moet je niet uit ofzoquote:
Maar goed, dat heb jij niet altijd door.quote:
Gevraagd zou ik wel willen worden.quote:
Ik ben zó alles behalve eng.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezelf laten schrikken.. ga heel snel voor de spiegel staan en rope "BOE"![]()
Wacht even.. je bent toch niet zo een oud vies mannetje dat op een jonge God als ik geiltquote:
Met bar_rel?quote:
Nee, Tom_Tom-, schatje, de rest enzo. Dan kom ik pas.quote:
Tommerd wil niet toch?? Als schatje wil zal zij wel wat keuzes aandragen. Lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, Tom_Tom-, schatje, de rest enzo. Dan kom ik pas.
Sidekick van POL?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad..tijd voor een ander
Maar je bent niet allesbehalve lief.quote:
Of Babettequote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:46 schreef LeBeau het volgende:
Waar zijn de dames eigenlijk? Het weekend is niet compleet zonder een dronken Tania of MissBliss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |