------------------quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:14 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een single vrouw van 37, werk fulltime en freelance als copywriter en kijk heel divers.
Van Desperate Housewives tot Shameless (vanavond weer!!!) en van Het Uur van de Wolf tot America's Next Top Model.
Favo BN-ers heb ik niet echt, hoewel ik Ali B. wel erg graag mag. Hollywooders vooral van de oude garde: Bogart, Joan -No wire hangers!!! -Crawford en Bette Davis, maar ook Sean Penn enJohnny Depp
.
Muziek: heel divers ook, met een beetje voorkeur voor hiphop (van Snoop tot Common & van The Roots tot Wu Tang Clan). Alleen van (hard)house, trance en techno ben ik niet zo gecharmeerd.![]()
quote:
quote:Shameless (vanavond weer!!!)
quote:America's Next Top Model.
quote:hoewel ik Ali B. wel erg graag mag.
quote:hiphop (van Snoop tot Common & van The Roots tot Wu Tang Clan)
quote:Alleen van (hard)house, trance en techno ben ik niet zo gecharmeerd.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:23 schreef Copycat het volgende:
N*E*R*D, RHCP, Chet Baker, Massive Attack, John Legend, UDS betere dwarsdoorsnedes uit mijn cd-kast?
Ik doe niet aan trouwerijen... wel aan seks voor het huwelijkquote:
dat constateerde ik ook zojuist!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:01 schreef The_Langolier het volgende:
Hee! ik plaats een post!
Ach ja, die bruiloft schrappen we dan maar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trouwerijen... wel aan seks voor het huwelijk.
Ik voel me trouwens zeer vereerd met de prachtige OP!!!
![]()
At your servicequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trouwerijen... wel aan seks voor het huwelijk.
En veel zullen er volgenquote:Ik voel me trouwens zeer vereerd met de prachtige OP!!!
![]()
Zij welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:14 schreef Airelle het volgende:
Ohja... als Copycat hier nou vaker dan 1 keer per maand post, kan ze in de OP-plaatjes.
Nietes.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
En mijn oude oude oude avatar staat nog in de OP.
Afgesproken!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:14 schreef Airelle het volgende:
Ohja... als Copycat hier nou vaker dan 1 keer per maand post, kan ze in de OP-plaatjes.
Ja hé.quote:
Dat zul je toch met *mij* moeten afspreken, aangezien ik voor de OP zorg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |