quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk, dát is wel weer leuk
Grapje moet kunnenAls 'ie maar niet blijft staan.
Dan moet je maar eerder zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:12 schreef Zhenar het volgende:
Maar... mijn Black Edition dan? Er zit zelfs een extra plaatje in!!!
Dat is geen excuus om zomaar voor rebel te spelen jongedame!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik had hem net zo goed kunnen laten staan, topic was toch vol![]()
Die het niet doet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:12 schreef Zhenar het volgende:
Maar... mijn Black Edition dan? Er zit zelfs een extra plaatje in!!!
Wat heb ik toch veel voor jullie over, hèquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:13 schreef Bupatih het volgende:
Nu moet ik wel telkens twee tekst-bestanden bijhouden
hecht men er niet een KLEIN beetje teveel waarde aan allemaal?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:13 schreef Bupatih het volgende:
Wil je nou nog een clubhuis of niet? Anders ga je hem zelf maar bouwen hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is geen excuus om zomaar voor rebel te spelen jongedame!
Had je maar aan moeten denken voordat je de verantwoordelijkheid op je nam, suffie.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:13 schreef Bupatih het volgende:
Je bent een held Buup.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heb ik toch veel voor jullie over, hè
Opzetten, schat. Het was een tent.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wil je nou nog een clubhuis of niet? Anders ga je hem zelf maar bouwen hoor![]()
Bah!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hecht men er niet een KLEIN beetje teveel waarde aan allemaal?.
Beau gaat een clubhuis bouwen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wil je nou nog een clubhuis of niet? Anders ga je hem zelf maar bouwen hoor![]()
*popcorn weer wegzet*quote:
Dat jullie in GC nou niet van die mooie OP's hebben...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hecht men er niet een KLEIN beetje teveel waarde aan allemaal?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |