Ja, dus ik doe die OP wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fok! traag, internet soms traag, modden, webloggen.....
Hmm, wil je een Jude Lawiaanse foto?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus? Dat betekent niet dat we gen foto willen!
Als ik maar linksboven bijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dus ik doe die OP wel..
Nou nee, dat is dan weer net ff iets te veel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, wil je een Jude Lawiaanse foto?
Niksan, die is de afgelopen maand volgens mij maar 1 keer langsgekomen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik maar linksboven bijniksan
blijf staan.
Ze heeft eenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niksan, die is de afgelopen maand volgens mij maar 1 keer langsgekomen.. 3 keer raden waarom.
.
Nee, ik bedoel: Waarvoor kwam ze die ene keer wel langs?quote:
...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel: Waarvoor kwam ze die ene keer wel langs?.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:52 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me vandaag heel erg verslapen.
Gisteren toch niet zo lang in de kroeg moeten blijven hangen.
Nu ben ik moe...Goedemorgen
![]()
Zondag trouwens nog afgekregen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:18 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dus nog heel wat in te lezen...
En ik maar denken dat SHO modden easy peasy was...
Pffffquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:18 schreef Copycat het volgende:
Om mij te feliciteren.quote:
Half drie...quote:
neequote:
Die Orginial en al zijn klonen kun je eigenlijk niet gemist hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:18 schreef Copycat het volgende:
Feliciteren? Jij? Jarig?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Om mij te feliciteren..
Like dûh..
Hoogste tijd? Leuk tentje is dat overigensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Half drie...
Was eerst bij een vriend die een nieuw appartement heeft (nou ja, appartement... studiestudio is more like it. En toen was het bier op en zijn we nog maar even de (stam)kroeg ingegaan.
Om er pas weer uit te rollen toen het licht aanging. En toen moest ik nog dat héle stuk naar huis fietsen om daar mijn bed in te rollen.
Maar de wodka smaakte weer.
quote:
Yep en yepquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:25 schreef Duiveltja het volgende:
Hoogste tijd? Leuk tentje is dat overigens
Zeker als ze gratis geschonken wordenquote:Ja, lijkt me dat die altijd wel smaakt.
En dit weekend heb ik helemaal geen tijd... vrijdag niet alleen een verjaardag, maar nu ook een afscheidsfeestje voor een vriend/kennis die naar Italië vertrekt. Dus zaterdag for sure brak, 's avonds bruiloft en zondag -wederom brak- naar A'dam.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:34 schreef Svensational het volgende:
Jezus, wat liep jij achter met dat avatarblok zeg.. De helft ervan komt hier trouwens nooit meer.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |