Ja, ik heb dus zo'n beetje al mij geld uitgegeven dit weekend.quote:
Morgen 8 uur.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wanneer is dat? En wat voor muziek is het?. Ze stonden ook op Lowlands, geloof ik, maar niet gezien.
Oh, dan kan ik niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Morgen 8 uur.
En het is rock muziek
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus zo'n beetje al mij geld uitgegeven dit weekend.!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Verzin dan s iets beters ...
Meest verschrikkelijke BN'er is de winnaar al van bekend (Christine vd Horst) net als het vorige toernooi,... stond al in de voorronde vast dat Bart zou winnen.
Je had d'r zondagmiddag moeten zien... zat ze Def Rhymz te interviewen ... de gruwel ... wat een verschrikkelijk wijf vind ik het, echtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:36 schreef BVO het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Christine is leuk!!.
Dankewel lieve Bobquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:36 schreef BVO het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Christine is leuk!!.
Ik vind jou ook een vreselijk wijf!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je had d'r zondagmiddag moeten zien... zat ze Def Rhymz te interviewen ... de gruwel ... wat een verschrikkelijk wijf vind ik het, echt![]()
.
Loela Lovelips.quote:
Mag jij 'm deze keer organiserenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:41 schreef BVO het volgende:
Maareh, zo'n vervelende BN'er tournament lijkt me juist erg leuk.
[..]
Loela Lovelips..
Op 1 been kan ik niet staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Krijg je een biertje van mij!!
ik ben persoonlijk van mening dat ik u geen prettige persoonlijkheid vind, mevrouw Van der Horst.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:18 schreef Svensational het volgende:
Waarom gebruik jij eigenlijk altijd Boomspeed, terwilj dat er de helft van de tijd uitligt?
Ja ik vind het wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
Wat vind jij er van dan? Ik dacht dat het erg slecht zou zijn en ik had nog gelijk ook.
Hij vond Neve toch leuk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:38 schreef Svensational het volgende:
Ik zie de link Tom/Neve eigenlijk niet
Nicole Kidmanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
Oh, daar heb ik 'm nooit over gehoord, wel over Nicole Kidman.
Ik zie de link MB/Neve wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:38 schreef Svensational het volgende:
Ik zie de link Tom/Neve eigenlijk niet
Ik zie het.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
Ja, daar hadden Dada en ik het dus net over..
Geen "goede shit" dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:06 schreef Bupatih het volgende:
Anyway......typische Edens/Apeldoorn-shit.![]()
En als Cees Geel nou een groen masker opzet?quote:
Dan is het nog steeds bagger.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:32 schreef Dada het volgende:
[..]
En als Cees Geel nou een groen masker opzet?
Meesterlijke groene bagger Buupquote:
Nicequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel leuk eigenlijkNou niet super lachen ofzo. Vandaag vond ik het zelfs van een bedenkelijk niveau af en toe. Maar ik zal zeker blijven kijken. Je moet erin komen denk ik, er zijn veel karakters.
Voor Tom_Tom-:
[[url=http://img15.imagevenue.com/loc47/th_6fd_Neve_Campbell28229.jpg]afbeelding][/URL]
Echt zo’n gothic foto
I wishquote:
Buups idoolquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Ben je nou Buupie's idool aan het dissen?
Publiek is nep tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb gisteren die "comedy"-serie gekeken.Hoe heet het?
Thuis? Samen? Lieve Lust?
Anyway......typische Edens/Apeldoorn-shit.![]()
En rot alsjeblieft op met die lachband.
quote:
Jude Law?quote:
Jude Law.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jude Law?
Gut dat ziet er zo dom uit dan, dat witte gedeelte
Maar leuk voor de verhouding mannen/vrouwen-foto's in dit topic
whehequote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zeg hey?
Soorten piemels!
Rare penis?
Trekvlekken
Harde lul topic
Dat is gewoon die Orginial weer, met de zelfde smoes waarmee hij onder http://forum.fok.nl/user/history/109973 en andere accounts de meest vage topics opende.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:21 schreef MissBliss het volgende:
Hello![]()
Nanozorg jij eens snel dat je vriendje een eigen account krijgt
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:31 schreef Copycat het volgende:
Dat is dit niet volg, ligt niet aan mij?![]()
Wou je overigens beweren dat wij die topic-lijst in de OP helemaal voor niks bijhoudenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:31 schreef Copycat het volgende:
Dat is dit niet volg, ligt niet aan mij?![]()
?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wou je overigens beweren dat wij die topic-lijst in de OP helemaal voor niks bijhouden???
Dan nog is het bagger, want er zit geen JC achter dat masker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:58 schreef Dada het volgende:
[..]
Meesterlijke groene bagger BuupZou echt hilarisch zijn. Een groen masker, een paar speciale effecten en een hond! Ja zo’n Jack Russel
Lachuuuuuuuhh
![]()
Of wacht, dat Kraaijkamp jr af en toe via zijn kont praat![]()
![]()
Dat, mijnheer Bu P. Atih, is meesterlijke shit
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Ben je nou Buupie's idool aan het dissen?
Wat nou "I wish"?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
I wish
Ik ga wel mn haar weer donkerder verven had ik vandaag besloten
Nee, dat hoeft niet per sé. Maar als mensen willen kunnen ze dat toevoegen. En kunnen ze dus hun eigen avatar aanpassen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
?
Is het nou idd de bedoeling dat als ik een nieuwe open dat ik ook de urls enzo bijhou?
Die willen we van jou ook zien.quote:
Mijn baan, wat doe je!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet per sé. Maar als mensen willen kunnen ze dat toevoegen. En kunnen ze dus hun eigen avatar aanpassen..
Van mij? Ik heb mijn haar niet geverfd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die willen we van jou ook zien.
Je liep achter, mênneke.quote:
Fok! traag, internet soms traag, modden, webloggen.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je liep achter, mênneke.. Je hebt het te druk met modden.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |