Waarschijnlijk in turkse badhuizenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
TS heeft het wel over "iedereen", vraag ik me nu even af op welke plaatsen dat ie komt... Of wil ik dat niet weten??
Wat trouwens bij mijn weten best gangbaar is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:04 schreef p-etr-a het volgende:
Jij hebt een tuit.
Das handig om te weten... Maar helaas, in dit geval gaat het om de zichtbaarheid van de eikel in slappe toestand...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:08 schreef garfield_rules het volgende:
euhm, kan dom klinken maar als hij bij mij stijf is dat staat ie ook recht, dus maw, staat die naast mijn buik ipv dat ie een kilometer vooruit steekt...
Heeft met leeftijd te maken. Jij bent blijkbaar nog maar een jaartje of 18. Naarmate de man ouder wordt, gaat de erectie meer horizontaal staan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:08 schreef garfield_rules het volgende:
euhm, kan dom klinken maar als hij bij mij stijf is dat staat ie ook recht, dus maw, staat die naast mijn buik ipv dat ie een kilometer vooruit steekt...
Moet ik daar ook nog op letten??? Ach, als ie maar lekker aanvoelt, is mijn mottoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wat trouwens bij mijn weten best gangbaar is.
Trouwens, een kilometer???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:08 schreef garfield_rules het volgende:
Dat doet het toch wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moet ik daar ook nog op letten??? Ach, als ie maar lekker aanvoelt, is mijn motto![]()
en dan lekker met je tong het smegma eronder weglikken?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jaja, zo'n tuitje is lekker zuigen![]()
Trekvlekkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:51 schreef Nano het volgende:
Ik ben trouwens de vriend van deze user.![]()
Eerst een beetje losschrapen met je tanden....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
en dan lekker met je tong het smegma eronder weglikken?![]()
Ik heb er geen maar bij m'n ex zag je de eikel in slappe toestand absoluut nooit. Bij m'n huidige vriendje ook niet overigens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:51 schreef Nano het volgende:
Hebben jullie allemaal zo`n penis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |