Ja, ik heb dus zo'n beetje al mij geld uitgegeven dit weekend.quote:
Morgen 8 uur.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wanneer is dat? En wat voor muziek is het?. Ze stonden ook op Lowlands, geloof ik, maar niet gezien.
Oh, dan kan ik niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Morgen 8 uur.
En het is rock muziek
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus zo'n beetje al mij geld uitgegeven dit weekend.!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Verzin dan s iets beters ...
Meest verschrikkelijke BN'er is de winnaar al van bekend (Christine vd Horst) net als het vorige toernooi,... stond al in de voorronde vast dat Bart zou winnen.
Je had d'r zondagmiddag moeten zien... zat ze Def Rhymz te interviewen ... de gruwel ... wat een verschrikkelijk wijf vind ik het, echtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:36 schreef BVO het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Christine is leuk!!.
Dankewel lieve Bobquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:36 schreef BVO het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Christine is leuk!!.
Ik vind jou ook een vreselijk wijf!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je had d'r zondagmiddag moeten zien... zat ze Def Rhymz te interviewen ... de gruwel ... wat een verschrikkelijk wijf vind ik het, echt![]()
.
Loela Lovelips.quote:
Mag jij 'm deze keer organiserenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:41 schreef BVO het volgende:
Maareh, zo'n vervelende BN'er tournament lijkt me juist erg leuk.
[..]
Loela Lovelips..
Op 1 been kan ik niet staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Krijg je een biertje van mij!!
ik ben persoonlijk van mening dat ik u geen prettige persoonlijkheid vind, mevrouw Van der Horst.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:18 schreef Svensational het volgende:
Waarom gebruik jij eigenlijk altijd Boomspeed, terwilj dat er de helft van de tijd uitligt?
Ja ik vind het wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
Wat vind jij er van dan? Ik dacht dat het erg slecht zou zijn en ik had nog gelijk ook.
Hij vond Neve toch leuk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:38 schreef Svensational het volgende:
Ik zie de link Tom/Neve eigenlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |