quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:56 schreef LeBeau het volgende:
Fipo?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:01 schreef Zhenar het volgende:
Huh?! Die titellijst fucked mijn OP up!!!![]()
Dit moest er ook nog bij:
Wie hebben het vaakst in ShowChat gepost? (t/m 9 mei 2005)
Alle topics mét titel
www.showchat.tk
OP
[afbeelding]
Jawel, jawel lieve mensen: de babes en hunks van ShowChat komen naar je toe deze zomer! Wil jij dat ook meemaken? SMS dan snel naar 0900-SHOWCHAT en wie weet maak jij wel kans op een spannende avond met iemand uit de ShowChat-cast!
Kijk, daar heb je ZOWIEE, Tania en Christine!
[afbeelding]
En Bupatih is ook van de partij!
[afbeelding]
Dus reageer SNEL!!!!, snel!! snel... snel...
Volgens mij wel.quote:
Dus je vind die rare voetballen op haar borstkas mooier dan mijn bescheiden cupje?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij wel.![]()
Lekkere tieten, MissB.![]()
Eindelijk hoor je erbijquote:
Voor mij maakt het allemaal niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus je vind die rare voetballen op haar borstkas mooier dan mijn bescheiden cupje?
quote:
Ik schrok even van die voetballen.quote:
Goed zo, je begaf je op glad ijsquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voor mij maakt het allemaal niet uit natuurlijk.
Maar natuurlijke borsten zijn natuurlijk altijd beter.![]()
Zoals de grote (quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voor mij maakt het allemaal niet uit natuurlijk.
Maar natuurlijke borsten zijn natuurlijk altijd beter.![]()
Ik zal voortaan beter op m'n woorden letten. Straks sla je me nog in elkaar.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus je vind die rare voetballen op haar borstkas mooier dan mijn bescheiden cupje?
Dat hoorde ik vanochtend live op de radio. Wat een vreemd mens is dat toch.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:59 schreef pberends het volgende:
Giel Beelen drukt Helwegen uitzending uit.
Uhuh, ik ben zeer sterk. HeatWave kan dat beamenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zal voortaan beter op m'n woorden letten. Straks sla je me nog in elkaar.
Hoe bedoelde je het dan WEL?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik OOK nog bedoeld kunnen hebben.
Echt ENORM sterk!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben zeer sterk. HeatWave kan dat beamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |