quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:56 schreef LeBeau het volgende:
Fipo?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:01 schreef Zhenar het volgende:
Huh?! Die titellijst fucked mijn OP up!!!![]()
Dit moest er ook nog bij:
Wie hebben het vaakst in ShowChat gepost? (t/m 9 mei 2005)
Alle topics mét titel
www.showchat.tk
OP
[afbeelding]
Jawel, jawel lieve mensen: de babes en hunks van ShowChat komen naar je toe deze zomer! Wil jij dat ook meemaken? SMS dan snel naar 0900-SHOWCHAT en wie weet maak jij wel kans op een spannende avond met iemand uit de ShowChat-cast!
Kijk, daar heb je ZOWIEE, Tania en Christine!
[afbeelding]
En Bupatih is ook van de partij!
[afbeelding]
Dus reageer SNEL!!!!, snel!! snel... snel...
Volgens mij wel.quote:
Dus je vind die rare voetballen op haar borstkas mooier dan mijn bescheiden cupje?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij wel.![]()
Lekkere tieten, MissB.![]()
Eindelijk hoor je erbijquote:
Voor mij maakt het allemaal niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus je vind die rare voetballen op haar borstkas mooier dan mijn bescheiden cupje?
quote:
Ik schrok even van die voetballen.quote:
Goed zo, je begaf je op glad ijsquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voor mij maakt het allemaal niet uit natuurlijk.
Maar natuurlijke borsten zijn natuurlijk altijd beter.![]()
Zoals de grote (quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voor mij maakt het allemaal niet uit natuurlijk.
Maar natuurlijke borsten zijn natuurlijk altijd beter.![]()
Ik zal voortaan beter op m'n woorden letten. Straks sla je me nog in elkaar.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus je vind die rare voetballen op haar borstkas mooier dan mijn bescheiden cupje?
Dat hoorde ik vanochtend live op de radio. Wat een vreemd mens is dat toch.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:59 schreef pberends het volgende:
Giel Beelen drukt Helwegen uitzending uit.
Uhuh, ik ben zeer sterk. HeatWave kan dat beamenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zal voortaan beter op m'n woorden letten. Straks sla je me nog in elkaar.
Hoe bedoelde je het dan WEL?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik OOK nog bedoeld kunnen hebben.
Echt ENORM sterk!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben zeer sterk. HeatWave kan dat beamen
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:12 schreef LeBeau het volgende:
Mag deze ook mee op de Tour?
[afbeelding]
Want dan bel ik meteen.![]()
*kuch* dat bedoelde ik dus.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hoe bedoelde je het dan WEL?
Flauw hoor trouwens, in gesloten topics posten.
Machtsmisbruikquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hoe bedoelde je het dan WEL?
Flauw hoor trouwens, in gesloten topics posten.
Ja maar meneertje-die-wél-uit-gesloten-topics-kan-quotenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* dat bedoelde ik dus.
ps, foktools zijn verboden.
*wijst naar MissB*quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* dat bedoelde ik dus.
ps, foktools zijn verboden.
Toen het nog niet verboden was ja...quote:
De PA van ShowChat!quote:
Leuk zo een niet bestaande afbeelding.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Zullen we deze dan maar doen? Inpakken niet nodig..
[afbeelding]
Sinds wanneer is het eigenlijk verboden?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen het nog niet verboden was ja...
En Svennie begon trouwens
Hodfr!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Leuk zo een niet bestaande afbeelding.
En nee, David Charvet hoeft van mij niet.
Cody
Doe ik helemaal een linkje omdat ik geen halfnaakte man in het topic wil gooien, doe jij zo iets.quote:
Zie MED. squote:Op woensdag 20 juli 2005 15:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het eigenlijk verboden?
Klik dan op die link, sufferd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hodfr!.
Hij deed het eerst wel!.
Cody is toch dat kleine ventje ofzo?.
Ze vechten terug!quote:
Die zijn VERBODENquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:21 schreef Zhenar het volgende:
BTW: wat zijn FOKTOOLS... [maakt mystiek gebaar]
"You can run, you can hide, blablablablabla, but you can't run away from me"quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cody is toch dat kleine ventje ofzo?.
oepsquote:
Een fototje van mezelf kan geen kwaad toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doe ik helemaal een linkje omdat ik geen halfnaakte man in het topic wil gooien, doe jij zo iets.
Ja! Die ja! Die bedoel ik! Die zingende snotneus.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"You can run, you can hide, blablablablabla, but you can't run away from me"
Wat was dat liedje van hem verschrikkelijk...!![]()
Maar... maar... je praat in de verleden tijd, alsof ze... DOOD zijn!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zijn VERBODEN![]()
Naja, was heel tof dus, kon je users blocken, je had PI's bij de quick-reply en je kon snel quoten, in het quick-reply venster dus EN je kon uit gesloten topics quoten![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |