quote:
quote:Absolutely fabulous (VPRO)
21:25 - 22:00 Comedy
ned3
Afl: Doorhandle.
Absolutely fabulous
Geef mij 50cent maar.quote:
Nou ja, dat gun ik zo'n positief iemand wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Zijn vriend was trouwens overleden tijdens/met die tsunami.
Je zal die laatste maar tegenkomen in een park...quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou ja, dat gun ik zo'n positief iemand wel.
Die Nate heeft alles mee, heeft ie een keer een tegenslag, moeten we opeens medelijden met hem hebben. Flikker toch op. Bij de meeste mensen is het leven andersom.quote:
Wie heeft het over 'medelijden'?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Die Nate heeft alles mee, heeft ie een keer een tegenslag, moeten we opeens medelijden met hem hebben. Flikker toch op. Bij de meeste mensen is het leven andersom.
Nee, gunnen is overdreven. Maar postings van mij met eenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie heeft het over 'medelijden'?
Maar iemand dat gunnen is ook weer een ander verhaal.
Precies, dat bedoelde ik dus.quote:
De enige die jou eens serieus wil nemen is Dizer.quote:Maar postings van mij met eenmoet je niet al te serieus nemen.
Over dat laaste: toewensen is wel een hele erge uiterste.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies, dat bedoelde ik dus.
Jij hebt het nu over twee uitersten: medelijden met iemand hebben en iemand iets 'toewensen'.
[..]
De enige die jou eens serieus wil nemen is Dizer.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Die Nate heeft alles mee, heeft ie een keer een tegenslag, moeten we opeens medelijden met hem hebben. Flikker toch op. Bij de meeste mensen is het leven andersom.
Da's ook weer waar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Over dat laaste: toewensen is wel een hele erge uiterste.
Je zei 'flikker'.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ga Wytske (verschrikkelijke naam) toch neuken mén.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]Dit gaat toch werkelijk weer nergens over
![]()
Leef ik hier in Iran?quote:
Graagquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ga Wytske (verschrikkelijke naam) toch neuken mén.
Ik snap al waarom je zo op mij loopt te fitten. Je bent zo'n drie-in-dozijn mannetje. Beetje dvdtje kijken, beetje de accountant uithangen. Get an original life, motherfucker!quote:
Haha, ff profiel gecheckt jongenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap al waarom je zo op mij loopt te fitten. Je bent zo'n drie-in-dozijn mannetje. Beetje dvdtje kijken, beetje de accountant uithangen. Get an original life, motherfucker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |