Nee, anders viel je wel op sletjes van 16.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet alles draait om uiterlijk, beav..
Precies, pb. Jij snapt het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, anders viel je wel op sletjes van 16.
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:29 schreef BVO het volgende:
Het ergste van dat publiek vind ik dat ze die Oprah als een soort God zien. Het maakt niet uit wat ze zegt, het publiek zit altijd meewarrig te knikken, te klappen, te joelen en te janken.
Jaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:29 schreef BVO het volgende:
Het ergste van dat publiek vind ik dat ze die Oprah als een soort God zien. Het maakt niet uit wat ze zegt, het publiek zit altijd meewarrig te knikken, te klappen, te joelen en te janken.
Totdat je haar ziet zonder make-up.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:35 schreef pberends het volgende:
Oprah lijkt me trouwens best een leuke vrouw.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Totdat je haar ziet zonder make-up.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet alles draait om uiterlijk, beav..
quote:
Oprah is nooit een mooie vrouw geweest. Maar ze lijkt me erg interessant.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Totdat je haar ziet zonder make-up.
Die is homo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Oprah is nooit een mooie vrouw geweest. Maar ze lijkt me erg interessant.
Trouwens, volgens mij neukt ze die gladde pretty boy die interieurs inricht dagelijks.
Laatste tripte:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rijkste vrouw ter wereld. Das opzich wel knap.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:42 schreef Airelle het volgende:
Ophrah wordt verafgod.
Ach ja... domme volk daarzo in Amerika.
Ach ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Rijkste vrouw ter wereld. Das opzich wel knap.
Ow, hier flipte die. Ik weet natuurlijk niet of ze deeplinken toestaan.quote:
Wat was z'n naam ook alweer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die is homo.
En die is te goed voor die Oprah..
En waarom lijkt ze je interessant?
Wytske is volgens mij een erg rijke vrouw. Ze werk én bij een commerciële zender, én krijgt een gehandicaptenuitkering.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:47 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Een typisch Wytske moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |