quote:Kropje sla kost Hardenberger honderden euro's
ROOSENDAAL - Een krop sla komt een 32-jarige man uit Hardenberg voortaan de neus uit. De groente heeft hem woensdag 740 euro gekost. De man was in de veronderstelling dat hij drugs had gekocht. Hij bleek volgens een woordvoerder van het korps landelijke politiediensten 300 euro te hebben betaald voor een kropje vers gesneden sla.
De man kocht op het voorplein van het treinstation in Roosendaal onder verdachte omstandigheden een pakketje. Op het moment dat hij de trein in stapte, hield de spoorwegpolitie, die de transactie had gadegeslagen, hem aan. Het pakketje rook naar hasj, maar na onderzoek op het politiebureau bleek dat het om 1 ons vers gesneden sla ging.
De man bleek nog gesignaleerd te staan voor een boete van 440 euro. Die heeft hij betaald om gevangenisstraf te voorkomen. De spoorwegpolitie heeft de 'groenteman', die de sla overigens met bonuskorting bij een grote supermarkt had gekocht, niet kunnen achterhalen.
En ik douche regelmatig 2 keer per dagquote:Dagelijkse douche kan hersenschade veroorzaken
WASHINGTON - Een douche nemen is misschien toch niet zo fris als gedacht. Amerikaanse wetenschappers stellen namelijk dat magnesiumsporen in kraanwater hersenschade kunnen veroorzaken. Het inademen van de deeltjes kan op de lange termijn slecht zijn, schrijven zij in het Amerikaanse vakblad Medical Hypothesis.
"Als de deeltjes geïnhaleerd worden, gaan zij veel sneller naar de hersenen dan wanneer zij gegeten of gedronken worden.", aldus onderzoeker John Sprangler. De effecten zijn afhankelijk van de concentratie van het magnesium in het water en van de duur van de blootstelling. Magnesiumvergiftiging veroorzaakt trillingen die doen denken aan Parkinson.
Kost niets joh.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Kost dat, zo'n bupa?
Eeey jij hier?quote:
Een Bupa kan het volgende:quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:09 schreef HeatWave het volgende:
vraag 2: wat KAN een bupa allemaal?
Ik wist niet dat wij gingen minimeeten??quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:28 schreef timbob het volgende:
ik ga vandaag minimeeten met een sho-ster
jij bent niet vrouwelijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat wij gingen minimeeten??
Dan ben ik een vrouwquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:42 schreef timbob het volgende:
'n vrouwelijke
Goh, wat een verassingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |