ik denk dat ik er ook nog een flesje bij open ga trekkenquote:In de zon zitten is trouwens nog slechter dan roken.
Nee, omdat ik je woensdag al zo veel online vond enzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie ik?? yep [behalve woensdag, da's m'n vrije dag]...
iemand moet het doen he
maar 't is nu komkommertijd, omdat veel cliënten op vakantie zijn enzo.....
Oepsquote:Bijna 70.000 hectare bos in Portugal verbrand
Uitgegeven: 4 augustus 2005 15:01
LISSABON - Sinds begin dit jaar is in Portugal zeker 68.000 hectare bos in vlammen opgegaan. Alleen in de maand juli is al ruim 52.000 hectare verwoest. Dat heeft het Portugese persbureau Lusa donderdag gemeld op gezag van het Portugese bureau voor bosbeheer DGRF.
Ruim 12.000 brandweerlieden zijn donderdag druk in de weer met het blussen van zeker vijftien branden. Daarbij gebruiken de korpsen zeker 320 voertuigen en vijftien helikopters. Een van de grootste branden woedt in de kustplaats Aveiro in midden-Portugal, waar 110 brandweerlieden zijn ingezet.
Wat voor bier hebben ze eigenlijk in italie? In Spanje heb je volgens mij heel veel blikbier, in Frankrijk te kleine flesjes, en in Australie waren de flesjes tenminste een normaal formaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ik er ook nog een flesje bij open ga trekken
ja woensdag moest m'n auto naar de apk,quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:29 schreef Svensational het volgende:
Nee, omdat ik je woensdag al zo veel online vond enzo.![]()
Niks eigenlijk, maar ik kon geen betere TT verzinnen. En niemand anders deed hetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:30 schreef MissBliss het volgende:
Wat is er met BVO?
Ach, op het werk FOK! je ook wel veel hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja woensdag moest m'n auto naar de apk,
die garage is bij m'n pa in de buurt dus ik heb daar de hele dag zitten wachten
en wat moet een mens nou andes doen in 'n leeg huis dat niet 't hare is, dan fokken?!??!?
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
Was er morgen niet iemand jarig??
geen idee, dit gaat een rose-vakantie wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:32 schreef Svensational het volgende:
Wat voor bier hebben ze eigenlijk in italie? In Spanje heb je volgens mij heel veel blikbier, in Frankrijk te kleine flesjes, en in Australie waren de flesjes tenminste een normaal formaat.
quote:
Ja, het alcohol percentage viel dan weer wel tegen. Volgens mij was VB de enige die een beetje normaal rond de 5 % lag..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee, dit gaat een rose-vakantie worden
aaah Australie..... fijne flesjes jaVB
![]()
soms wel, soms niet... ligt aan welke pc ik heb, hoeveel afspraken enz...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:34 schreef Svensational het volgende:
Ach, op het werk FOK! je ook wel veel hoor.
Toen was ik er nog nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, maar ik kon geen betere TT verzinnen. En niemand anders deed het
Volgens mij gaat werken in de jeugdzorg me wel bevallenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
soms wel, soms niet... ligt aan welke pc ik heb, hoeveel afspraken enz...
en nu is 't écht heel rustig, heb daarom net besloten dat ik vanmiddag lekker vrij neem
haha 't is soms ook heel druk hoor...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:45 schreef Tania18 het volgende:
Volgens mij gaat werken in de jeugdzorg me wel bevallen
Je zegt iedereen in een post goedemorgenquote:
Nee, het was ook helemaal niet gezellig toen.quote:
Nu (na 10 minuten stilte) gelukkig wel!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het was ook helemaal niet gezellig toen..
Buupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |