TV --> TMF/MTV/The BOX.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar.... ik wil ook zien hoe ze zichzelf voor lul zet en en passant een nummer totaal verpest
Nee dat wil je niet. Geloof me.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar.... ik wil ook zien hoe ze zichzelf voor lul zet en en passant een nummer totaal verpest
Bij poging 2 deed hij hetquote:
Haha, ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]!!
Heb ik ook wel leuke herinneringen aan..
Het is Daaizer, niet Diezer. Of moeten we jouw nick soms ook op z'n Nederlands uitspreken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
Je vergeet je kater, Diez.
Wij mogen Diezer zeggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:22 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Het is Daaizer, niet Diezer. Of moeten we jouw nick soms ook op z'n Nederlands uitspreken.
Probeer eensquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:22 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Het is Daaizer, niet Diezer. Of moeten we jouw nick soms ook op z'n Nederlands uitspreken.
Ik had geen kater vannochtendquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
Je vergeet je kater, Diez.
Ik noem hoofdpijn na avond zuipen een kater.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had geen kater vannochtend
Heb vanavond wel gezopen, maar hield op bij 2x 0,3 l warsteiners want ik heb de auto
Het klinkt als een nieuw soort incontinentieslip.quote:
Jij bent superquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:22 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ja maar dat had ik gisteravond. Vannochtend niet *-)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik noem hoofdpijn na avond zuipen een kater.
Ik wacht?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:28 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Het klinkt als een nieuw soort incontinentieslip.
Verkeerd gelezenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat had ik gisteravond. Vannochtend niet
Sounds like a plan!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:31 schreef Dizer het volgende:
Vanwege de traagheid van fok besluit ik maar om af te sluiten
Ik zei niet sowieso, ik zei dat ik er wel van uitga dat er een apart Idolsforum komtquote:Op donderdag 4 augu01stus 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duiveltja zei van wel. Het was alleen nog niet rond met moderatie enzo..
Ik ook...maar nooit hardop ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
Ik zeg altijd Daizer zoals het hoort.
Ik zeg het ook niet heel vaak hardop hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ook...maar nooit hardop ofzoHet blijft Engels he...
Nee precies, met matequote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik zeg het ook niet heel vaak hardop hoor
... of als je naar buiten kijkt en denkt: over een paar dagen zit ik lekker in de zonquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:56 schreef LeBeau het volgende:
Altijd leuk als je de hond uitlaat en het keihard begint te regenen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
... of als je naar buiten kijkt en denkt: over een paar dagen zit ik lekker in de zon
Volgens de Etos is oude zonnebrand niet meer te gebruiken. Dus LeBeau heeft gelijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh gekkie.... ik heb toch zonnebrand
heb nog factor 30+ staan uit Australië!!
is dat zo??!? en wat is oud????quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:05 schreef Svensational het volgende:
Volgens de Etos is oude zonnebrand niet meer te gebruiken. Dus LeBeau heeft gelijk.
Een jaar is al te lang zeg maar. Tja, het gezonde verstand van de Etos he.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat zo??!? en wat is oud????
Wat liefquote:* Babette geeft Fok een zakdoekje en perst een sinaasappeltje uit....
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
... of als je naar buiten kijkt en denkt: over een paar dagen zit ik lekker in de zon
Dat meen ik natuurlijk niet he.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:19 schreef BVO het volgende:
Voor mij even geen zon meer, heb genoeg gehad..
wie ik?? yep [behalve woensdag, da's m'n vrije dag]...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:14 schreef Svensational het volgende:
Ben jij trouwens de hele week gewoon aan het werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |