Je hebt d'r nog in je MSN ook?!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
Wacht, ik vraag het Yvonne wel even.
Al heel lang. Maar dat was vanwege een grapje dat ik bij haar uithaalde.quote:
Takkewijf is het ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al heel lang. Maar dat was vanwege een grapje die ik bij haar uithaalde.!!
Alleen een beetje weinig (lees: geen) respons.
Vertel Yvonne eens dat ik haar heul aardig vindquote:
quote:
Ah, nou ja, ok. We horen het wel.quote:Maar ik heb het net gevraagd en ze weten het nog niet. Ze zijn erover aan het praten. Meer kunnen ze er niet over kwijt.
En Iteejer?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vertel Yvonne eens dat ik haar heul aardig vind. En Brechtje ook
!
De hele clan! Ik aanbid ze. Vooral Yvonne dus.quote:
Serieus, Yvonne is echt een topmens.quote:
Ze weten "het" nog niet.quote:Ah, nou ja, ok. We horen het wel..
Wat weten ze nog niet? Wanneer het komt of óf het komt? Het eerste mag ik hopen?.
Dan plempen we heel SHO wel vol.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij weten ze niet óf het wel komt.
Jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe je dat bij HW ook?![]()
Nee joh, ik ga niet naast mijn schoenen lopen.
Nou, ze zouden kunnen zeggen: BB gaat 3 maanden voor het begint open, dus IDO ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed, wat heb je er eigenlijk aan als je het nu weet? Je kunt toch niks doen met die info.
IDO komt er misschien nog niet eens zegt 'ie.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ze zouden kunnen zeggen: BB gaat 3 maanden voor het begint open, dus IDO ook.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:18 schreef mark_03 het volgende:
Nothing like the rain
Duiveltja zei van welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
IDO komt er misschien nog niet eens zegt 'ie..
Zou wel vreemd zijn.. Dat forum had in die paar maanden meer posts, topics en users dan de meeste van de vaste fora.
.
Ah joh, paar relletjes en ze gaan wel overstag.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duiveltja zei van wel. Het was alleen nog niet rond met moderatie enzo..
Dat filmpje doet het niet bij mijquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
Jessica Simpson - These Boots Are Made For Walking
Wat erg..
Wees blij!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat filmpje doet het niet bij mij
Ja maar.... ik wil ook zien hoe ze zichzelf voor lul zet en en passant een nummer totaal verpestquote:
TV --> TMF/MTV/The BOX.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar.... ik wil ook zien hoe ze zichzelf voor lul zet en en passant een nummer totaal verpest
Nee dat wil je niet. Geloof me.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar.... ik wil ook zien hoe ze zichzelf voor lul zet en en passant een nummer totaal verpest
Bij poging 2 deed hij hetquote:
Haha, ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]!!
Heb ik ook wel leuke herinneringen aan..
Het is Daaizer, niet Diezer. Of moeten we jouw nick soms ook op z'n Nederlands uitspreken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
Je vergeet je kater, Diez.
Wij mogen Diezer zeggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:22 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Het is Daaizer, niet Diezer. Of moeten we jouw nick soms ook op z'n Nederlands uitspreken.
Probeer eensquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:22 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Het is Daaizer, niet Diezer. Of moeten we jouw nick soms ook op z'n Nederlands uitspreken.
Ik had geen kater vannochtendquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
Je vergeet je kater, Diez.
Ik noem hoofdpijn na avond zuipen een kater.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had geen kater vannochtend
Heb vanavond wel gezopen, maar hield op bij 2x 0,3 l warsteiners want ik heb de auto
Het klinkt als een nieuw soort incontinentieslip.quote:
Jij bent superquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:22 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ja maar dat had ik gisteravond. Vannochtend niet *-)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik noem hoofdpijn na avond zuipen een kater.
Ik wacht?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:28 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Het klinkt als een nieuw soort incontinentieslip.
Verkeerd gelezenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat had ik gisteravond. Vannochtend niet
Sounds like a plan!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:31 schreef Dizer het volgende:
Vanwege de traagheid van fok besluit ik maar om af te sluiten
Ik zei niet sowieso, ik zei dat ik er wel van uitga dat er een apart Idolsforum komtquote:Op donderdag 4 augu01stus 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duiveltja zei van wel. Het was alleen nog niet rond met moderatie enzo..
Ik ook...maar nooit hardop ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
Ik zeg altijd Daizer zoals het hoort.
Ik zeg het ook niet heel vaak hardop hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ook...maar nooit hardop ofzoHet blijft Engels he...
Nee precies, met matequote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik zeg het ook niet heel vaak hardop hoor
... of als je naar buiten kijkt en denkt: over een paar dagen zit ik lekker in de zonquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:56 schreef LeBeau het volgende:
Altijd leuk als je de hond uitlaat en het keihard begint te regenen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
... of als je naar buiten kijkt en denkt: over een paar dagen zit ik lekker in de zon
Volgens de Etos is oude zonnebrand niet meer te gebruiken. Dus LeBeau heeft gelijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh gekkie.... ik heb toch zonnebrand
heb nog factor 30+ staan uit Australië!!
is dat zo??!? en wat is oud????quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:05 schreef Svensational het volgende:
Volgens de Etos is oude zonnebrand niet meer te gebruiken. Dus LeBeau heeft gelijk.
Een jaar is al te lang zeg maar. Tja, het gezonde verstand van de Etos he.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat zo??!? en wat is oud????
Wat liefquote:* Babette geeft Fok een zakdoekje en perst een sinaasappeltje uit....
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
... of als je naar buiten kijkt en denkt: over een paar dagen zit ik lekker in de zon
Dat meen ik natuurlijk niet he.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:19 schreef BVO het volgende:
Voor mij even geen zon meer, heb genoeg gehad..
wie ik?? yep [behalve woensdag, da's m'n vrije dag]...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:14 schreef Svensational het volgende:
Ben jij trouwens de hele week gewoon aan het werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |