Nee joh, veel te druk voor gehad.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja daar is bar_rel.... missed me?![]()
Ah jij ook alquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee joh, veel te druk voor gehad.
Ik zorg ervoor dat je niet naast je schoenen gaat lopen Mr. Modquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat me nou gewoon ff interessant doen![]()
![]()
ZOWIEE-wannabe.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:08 schreef timbob het volgende:
[..]
ze kunnen gelukkig ook met gematigde snelheid bagger posten, dat scheelt [afbeelding]
OMGquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
Jessica Simpson - These Boots Are Made For Walking
Wat erg..
Wat een kutnummer is dat zeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
Wat erg..
Doe je dat bij HW ook?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat je niet naast je schoenen gaat lopen Mr. Mod![]()
Het topic is erg bedoel je? Of nummer? Want dat zei ik vorige week al, wat een ongelovelijk baggernummer zeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
Wat erg..
Het nummer.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het topic is erg bedoel je? Of nummer? Want dat zei ik vorige week al, wat een ongelovelijk baggernummer zeg..
Ja, zo zacht dat je het haast niet meer hoortquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Het nummer.. Of nja, de uitvoering ervan.
Soms zingt ze ook niet, maar kreunt ze zachtjes die tekst..
Nancy Sinatra.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:30 schreef Svensational het volgende:
Ja, zo zacht dat je het haast niet meer hoortIk ben trouwens wel benieuwd hoe het origineel klinkt.
Jaja.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:40 schreef Svensational het volgende:
Zeg Buup, als je iets hoort van IDO, vertel je het ons toch meteen he?
Mooi, dan hoef ik het niet steeds te vragen. Met je saté.quote:
Ik heb de clip gezien van hun nieuwste nummer, volgens mij hebben ze Nora ingesmeerd met poepquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Thursday's Child van Raffish is best mooi..
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Thursday's Child van Raffish is best mooi..
Hee, die van Shot you downquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:35 schreef BVO het volgende:
Van Nancy Sinatra toch?!? Of zit ik fout?.
Raffish heeft nu toch een single met die homieboy?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:49 schreef BVO het volgende:
Verschrikkelijk..
Leven die groepjes eigenlijk nog?!?.
Ja, die bedoel ik jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Raffish heeft nu toch een single met die homieboy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |