Jij snapt het.quote:
Ik heb het wél gestuurd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zie je wel, je hebt gewoon niks gestuurd![]()
Nope, ik weet nog niks. (Echt waar.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar?.
Ik zat gisteravond wat auditiefilmpjes te kijken, zometeen nog maar wat kijken..
Bupaaaaa! Weet je het nou al?.
Het duurt wel lang zeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nope, ik weet nog niks. (Echt waar.)
In die eerste kon niemand posten ofzo. Is zo lastig met een forum he.quote:
H.O.I.quote:
Ik ken het niet en ik denk dat ik er blij mee moet zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:59 schreef Tania18 het volgende:
Wat een leuke zomerhits dit jaar
Kylie give me just a chance
Let's go out and dance
![]()
You're beautiful, You're beautiful,quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:59 schreef Tania18 het volgende:
Wat een leuke zomerhits dit jaar
Kylie give me just a chance
Let's go out and dance
![]()
Nee, hoezoquote:
Hij is ineens weer vet snel hierquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:32 schreef timbob het volgende:
dikke stront + trechter enzo..
Hier slomer dan ooit.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is ineens weer vet snel hier!
Jij had toch 2 reacties binnen 1 minuutquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:16 schreef timbob het volgende:
maar dit forum is wel relatief erg traag
Als Tom en schatje beiden willen wel ja denk ik. Anders niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Ik ga voor IDO
(Alhoewel ik bij voorbaat al kansloos ben
)
Tom zei laatst dat hij IDO wel ontzettend leuk vond om te doen, dus ik denk dat als ze 'm vragen hij wel ja gaat zeggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Als Tom en schatje beiden willen wel ja denk ik. Anders niet.
Ja oke, leuk is het, maar als je studeert en op kamers zit wordt het toch wel lastig hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tom zei laatst dat hij IDO wel ontzettend leuk vond om te doen, dus ik denk dat als ze 'm vragen hij wel ja gaat zeggen..
En eerst wilde je het nog zo graagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja oke, leuk is het, maar als je studeert en op kamers zit wordt het toch wel lastig hoor..
Enneh Tania... nee..
Ik organiseer wel een tournament en nog wat anders maar modden mogen anderen doen..
Hee, dat lijkt me wel tofquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:17 schreef BVO het volgende:
en een Idolsversie van Wielerprono #5: (kansloze) demarrage van Hedgehog
Jij hebt ook al ja gezegd andersquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En eerst wilde je het nog zo graag
Tijdens een lange vliegreis verzin je nog eens wat.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, dat lijkt me wel tof!
Voor mensen zoals ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:17 schreef BVO het volgende:
maar modden is voor anderen, kunnen het toch beter dan ik..
Nee joh, dat is gezichtsbedrog.quote:
Het lijkt mij dat de baggertopics met deze snelheid ook niet als paddestoelen uit de grond schietenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
Sapristi, ik kan toch niet fatsoenlijk modden met zo'n "snelheid"
Anders ook niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
ze kunnen gelukkig ook met gematigde snelheid bagger posten, dat scheeltquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
Laat me nou gewoon ff interessant doenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat de baggertopics met deze snelheid ook niet als paddestoelen uit de grond schieten
Mond houden, kutkloon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |