Ik zal jou eens uit de gang trappen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bupatih is tegenwoordig een moderator en heeft dus bewust gekozen om uit "the gang" te stappen
Exactly.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:28 schreef Svensational het volgende:
Je doet Bupatih ook veel verdriet door niet te luisteren hoor!!!!
Like duh.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:49 schreef babette21 het volgende:
zou je dat willen dan????
heb jij even pech...quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:44 schreef Dada het volgende:
Ik heb een 10 voor mijn eerste portfolio opdracht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi iedereen

quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:52 schreef Dada het volgende:
Dank je gozerts
Ja is mooi, toch aardig na 8 schoolloze jaren
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:58 schreef timbob het volgende:
een vos verliest wel z'n haren maar niet z'n streken toch?
of haar had!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik ooit zo’n streek (een 10) op school uit heb gehaald![]()
Kan me nog wel herinneren dat ik haar had maar..... laat maarquote:

Neequote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:24 schreef Tania18 het volgende:
Gaat het nou nog steeds over die 6 biertjes?
Hiep hoi, Ali B, De Jeugd van Tegenwoordig, Di-Rect....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:25 schreef timbob het volgende:
Plus nog allemaal leuke dingen op het veld enzo
ik wil die kaartjes wel winnen![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, oke
Ik heb nog steeds geen kaart gezien btw![]()
Ja, want dat is bijna hetzelfde natuurlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
!
Ach, ik ken de tekst (denk ik) nog wel uit mijn hoofd. Dus als je hem deze week nog steeds niet krijgt.....mail ik je de tekst wel met een mooi plaatje van het strand erbij ofzo.![]()
Duh, dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, want dat is bijna hetzelfde natuurlijk![]()
ja, je pakt ook meteen de 3 eruit die ik niet hoef te zienquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hiep hoi, Ali B, De Jeugd van Tegenwoordig, Di-Rect....![]()
Ik mag niet meedoen met Fok!-prijsvragen als crew zijnde.
Zie je wel, je hebt gewoon niks gestuurdquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh, dat weet ik ook wel.
Maar beter iets dan niets, nietwaar?
Wel hoorquote:
Wat liefquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:19 schreef LeBeau het volgende:
Sven is op dezelfde dag jarig als m'n oma.
Pfff, ik laat denk ik maar gewoon een bloemetje bezorgen.
Waar?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:47 schreef Svensational het volgende:
Ik heb net een aflevering van Idols II gezien, echt geweldig
Thuis.quote:
Ik had toevallig de laatste auditie aflevering nog op tape staanquote:Ik zat gisteravond wat auditiefilmpjes te kijken, zometeen nog maar wat kijken..
Ja, ik wil het ook weten.quote:Bupaaaaa! Weet je het nou al?.
Je weet wanneer ik jarig ben hequote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:55 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb de finale van Idols 1 nog ergens op video![]()
Ja, overmorgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je weet wanneer ik jarig ben he.
Dat vinden wij dus wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:07 schreef Dada het volgende:
Zo leuk was (is) Idols toch niet?
Oké dan zal ik dat moeten respecterenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:11 schreef BVO het volgende:
Dat vinden wij dus wel.
mocht ie willen, dat ik daar zo om ga juichen.....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:40 schreef LeBeau het volgende:
Okay. Dat is dus wat ik dacht dat je bedoelde met "Nog 2 dagen!". Dat je dan vrij was, niet dat Sven dan jarig was.
somehow dacht ik dat dit bericht van Tania kwam, wilde haar al om een exemplaar vragenquote:
Ja, dat dus. Traag enzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:41 schreef babette21 het volgende:
ps: wat is er met fok?! zo traag enzo....
Ik kan jou niet uitdagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |