Duh, dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, want dat is bijna hetzelfde natuurlijk![]()
ja, je pakt ook meteen de 3 eruit die ik niet hoef te zienquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hiep hoi, Ali B, De Jeugd van Tegenwoordig, Di-Rect....![]()
Ik mag niet meedoen met Fok!-prijsvragen als crew zijnde.
Zie je wel, je hebt gewoon niks gestuurdquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh, dat weet ik ook wel.
Maar beter iets dan niets, nietwaar?
Wel hoorquote:
Wat liefquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:19 schreef LeBeau het volgende:
Sven is op dezelfde dag jarig als m'n oma.
Pfff, ik laat denk ik maar gewoon een bloemetje bezorgen.
Waar?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:47 schreef Svensational het volgende:
Ik heb net een aflevering van Idols II gezien, echt geweldig
Thuis.quote:
Ik had toevallig de laatste auditie aflevering nog op tape staanquote:Ik zat gisteravond wat auditiefilmpjes te kijken, zometeen nog maar wat kijken..
Ja, ik wil het ook weten.quote:Bupaaaaa! Weet je het nou al?.
Je weet wanneer ik jarig ben hequote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:55 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb de finale van Idols 1 nog ergens op video![]()
Ja, overmorgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je weet wanneer ik jarig ben he.
Dat vinden wij dus wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:07 schreef Dada het volgende:
Zo leuk was (is) Idols toch niet?
Oké dan zal ik dat moeten respecterenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:11 schreef BVO het volgende:
Dat vinden wij dus wel.
mocht ie willen, dat ik daar zo om ga juichen.....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:40 schreef LeBeau het volgende:
Okay. Dat is dus wat ik dacht dat je bedoelde met "Nog 2 dagen!". Dat je dan vrij was, niet dat Sven dan jarig was.
somehow dacht ik dat dit bericht van Tania kwam, wilde haar al om een exemplaar vragenquote:
Ja, dat dus. Traag enzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:41 schreef babette21 het volgende:
ps: wat is er met fok?! zo traag enzo....
Ik kan jou niet uitdagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |