Dat was echt grappig jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:58 schreef babette21 het volgende:
fok heeft er trouwens ook niet echt veel kracht meer voor
sterrenslag was leuk, met die foute act van team oranje
Het was gister he? Toen moest ik tennissenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:57 schreef babette21 het volgende:
maar wáárom heb je de eerste aflevering dan aan je voorbij laten gaan?!?!? jij domme![]()
en nee, je mag niet met spullen gooien, dat kán niet eens, want je zit vastgebonden
oh en Mark: dat soort dingen, over de humor van Gorden enzo, kun je beter maar niet hardop zeggen
Ja? tofquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
ER kun je nog terugkijken op Talpa.tv hoor..
Ik vind 'm ook grappig, vooral samen met Jolingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:57 schreef babette21 het volgende:
oh en Mark: dat soort dingen, over de humor van Gorden enzo, kun je beter maar niet hardop zeggen
die camera die ging inzoomen op de tieten van Bridgetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef Airelle het volgende:
Sterrenslag.
Die mensen waren helemaal schor enzo... hoe grappig.
Dat is BNN hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
die camera die ging inzoomen op de tieten van Bridget
Vorige keer niet gezienquote:[vorige keer ook: met al die camera's op Katja....]
heb ik nog niet gezien en ga ik waarschijnlijk zou houden:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef Airelle het volgende:
Nog iets waar ik NIET om kan lachen: Mooi weer de leeuw.
Een ding: mensen in een bad met dubbelvla.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik nog niet gezien en ga ik waarschijnlijk zou houden:
kan het niveau van Laat de Leeuw toch niet halen, en da's zo zonde van het sentiment
Hij klopt nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
ik heb mijn kaart gevonden!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |