quote:
Das toch die Rita die niet met mensen uit Deurne op de foto wil?!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rita..
Toch wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:58 schreef BVO het volgende:
Das toich die Rita die niet met mensen uit Deurna op de foto wil?!
Niet zo snel he.quote:
Bij nader inzien vind ik 't een super-OPquote:
Ja, mijn Cu2.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:59 schreef BVO het volgende:
Niet zo snel he..
Oh, ik herinner me nog een tekst op je CU2..
Alleen gister heel eventjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:59 schreef mark_03 het volgende:Is Tania alweer gesignaleerd op SC?
Ja, die Cu2 heb ik ook ooit eens gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, mijn Cu2.. Met Paula Udondek.
.
De gekke bekken van Paula.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, mijn Cu2.. Met Paula Udondek.
.
* Tom_Tom- luistert nu: Hind - Fado Mae.
Kan niet dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:02 schreef mark_03 het volgende:
OKGa ook zo maar ff kijken
.
Gokje:
Liverpool
Ajax
Real Madrid
Anderlect
Geen idee of het kan, maar dit denk ik.
Volgens mij zitten Liverpool en RM in groep 1 allebei, dat kan dus niet. Ajax zit in groep 2.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:02 schreef mark_03 het volgende:
OKGa ook zo maar ff kijken
.
Gokje:
Liverpool
Ajax
Real Madrid
Anderlect
Geen idee of het kan, maar dit denk ik.
mooi blokkie hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Bupatih, Tania18, beaverhausen, Dizer, Tom_Tom-
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]niksan, Duiveltja, PeRi, MissBliss, Zhenar
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Airelle, LeBeau, ShowChat, Skaai, Copycat
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]mark_03, Svensational, babette21, BVO, bar_rel
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]pberends, Dada, timbob, Nano, _ElMaikel_
Hey Eevquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:01 schreef Airelle het volgende:
ok HOI!
Omdat zijn ava niet 60,60 is dus moeten we dat ervoor zetten. En bij een quote blijft het dan een plaatje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi blokkie hoor
waarom blijft Duifje doorvliegen?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |